Afmontere topboks+ramme på SR50?
Fra : Peter [5260]

Dato : 06-03-06 09:02

Jeg har netop købt en Aprilia SR50 Ditech fra 2001, hvor der er
monteret en topboks.
Hvordan får jeg den afmonteret - altså rammen inkl. topboks?
Såvidt jeg kunne se i går aftes (det var lidt mørkt), er der 2
unbraco-skruer i rammen på hver side, cirka over motor+baghjul.
Desuden sidder der (vistnok) 2 møtrikker under
benzin-/oliepåfyldningen.
Er det disse 6 der blot skal fjernes, eller er der andre finurligheder
ved sådan en afmontering?

På forhånd tak
Peter

Fra : Peter [5260]

Dato : 07-03-06 00:56

Lidt dagslys kunne bogstaveligt talt kaste lidt...hmmm....lys over
sagen:
2 unbraco-skruer i hver side + 2 møtrikker under benzinpåfyldningen.
Afmontering af de bageste blinklygter, og rammen ryger af i et snuptag!
Hjælp til selvhjælp
/Peter