Køkkener og køkkenlåger
Fra : Carina

Dato : 06-03-06 09:27

Hej

Jeg har et kvik-køkken, hvor jeg gerne vil skifte lågerne. Da jeg ikke er
imponeret af kviks basic udvalg, vil jeg høre om der er andre
køkkenfabrikanters låger, der passer til kvik skabe?

VH
Carina

Fra : Pilen

Dato : 06-03-06 11:28

Du kunne overveje at få dem malet/lakeret hos en maler eller autolakerer ,
det bliver rigtig flot bagefter .
venlig hilsen
pilen

Fra : Carsten Keller

Dato : 06-03-06 15:48

"Pilen" <mjyden@sol10.dk Fjern (10)> wrote in message
> Du kunne overveje at få dem malet/lakeret hos en maler eller autolakerer ,
> det bliver rigtig flot bagefter .

Alternativt få klistret folie på dem:

http://www.fiskekampen.dk/cifdesign.html

Jeg har en bekendt der har fået lavet det af ham fyren. Det skulle efter
sigende blive mindst lige så flot som de almindelige billige
laminatkøkkener, men ikke specielt dyrt...

Keller