campingvogn udlåning
Fra : Filip

Dato : 04-03-06 12:05

Hej

Min bror vil gerne vide om der findes en hjemmeside på nettet hvor man kan
dele sin campingsvogn i ferien. Jeg forestiller mig at der må findes et sted
hvor man kan sætte sin egen campingvogn til leje og så er der andre som kan
leje den, når man ikke selv benytter den. Min bror vil nemlig gerne leje en.

Filip

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 04-03-06 13:52

Filip skriblede:

> [...]
> findes et sted hvor man kan sætte sin egen campingvogn til leje og så
> er der andre som kan leje den, når man ikke selv benytter den. Min

Hvis nu tager et tjek på:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=camping
så vil du se at der findes grupper til campister.

--
Lars Fragstrup

Fra : Filip

Dato : 04-03-06 14:00

> Hvis nu tager et tjek på:
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=camping
> så vil du se at der findes grupper til campister.

Tak. Jeg smutter lidt derover

Filip