Muldvarpeskud
Fra : Anders Majland

Dato : 27-02-06 15:47

Så er frosten af tilstrækkeligt af jorden til at de små bæster igen hygger
sig http://test.mariendalvej.dk/2006_I0554_muldvarpeskud.JPG

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-02-06 16:01

On Mon, 27 Feb 2006 15:47:14 +0100, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Så er frosten af tilstrækkeligt af jorden til at de små bæster igen hygger
>sig http://test.mariendalvej.dk/2006_I0554_muldvarpeskud.JPG

Mine har da godt nok været i gang hele vinteren :-/
Skægt at se hvor mange nye tuer der var her da sneen forsvandt. Skud som
er kommet mens der har været hård frost ser ret skægge ud - nærmest
nogle tykke tråde som strækker sig væk fra midten.

Heldigvis er mine muldvarper især der hvor hunden har og skal have mere
indhegning. Og i hvert fald hundens forældre og anden familie havde
taget mange muldvarper sidste år, så jeg håber det er en evne min også
har arvet

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/