Ekstra batteri til Bosch boremaskine
Fra : Flemming

Dato : 25-02-06 16:17

Hej

Hvor køber jeg et ekstra batteri til Bosch boremaskine: PSB 14,4v V1 ?

mvh.
Flemming

Fra : tb

Dato : 25-02-06 17:13

Jeg købte mit i stark. Blev dog lidt lang i hovedet da kontoudtoget kom :
588kr. DET er sgu ikke iorden, så min pointe : Dont bother - køb en anden
med to batt.

Fra : JJ

Dato : 25-02-06 18:06

"Flemming" <flemming.kjaerxxx@xxxoncable.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvor køber jeg et ekstra batteri til Bosch boremaskine: PSB 14,4v V1 ?
>
> mvh.
> Flemming

http://www.batterier.dk/

JJ

Fra : Torben

Dato : 01-03-06 15:01

"JJ" <jj@get.kd> skrev i en meddelelse

> http://www.batterier.dk/
>
> JJ

Lige præcist

Fra : Stefan

Dato : 02-03-06 18:37

"Torben" <trp@(remove)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> Lige præcist

Det er næsten billigere at købe en ny boremaskine, end at skifte batteriet

Stefan

Fra : Mark Schiller

Dato : 25-02-06 18:12

Sat, 25 Feb 2006 16:16:33 +0100, berigede "Flemming"
<flemming.kjaerxxx@xxxoncable.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvor køber jeg et ekstra batteri til Bosch boremaskine: PSB 14,4v V1 ?

Hvis du er i storkøbenhavn, så kør til Bosch i Ballerup (telegrafvej "et
eller andet"), de har en butik du lige kan gå ind i fra gaden og købe
dit batteri - tag maskinen (eller det gamle batteri) med, så går det
hurtigere med at finde det nye batteri.

Jeg købte et nyt batteri til en af mine akku-maskiner for et par år
siden - 318 dask inkl moms og så var borefætteren kørende igen

......... meeeen, priserne kan da være steget siden da

/Mark

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-02-06 01:40

On Sat, 25 Feb 2006 16:16:33 +0100, Flemming
> [...]

> Hej
>
> Hvor køber jeg et ekstra batteri til Bosch boremaskine: PSB 14,4v V1 ?

Hej
Jeg har købt flere batterier til diverse akku værktøjer hos
http://stores.ebay.co.uk/Battery-Pro-Inc
de er ret billige og har et KÆMPE udvalg. Portoen fra UK er omkring 150kr.
Så det kan nok ikke betale sig hvis det kun er et batteri du skal have.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"