mdf plader ?
Fra : Martin

Dato : 23-02-06 16:04

kan man bruge den som gulvplader ?

jeg skal bare hæve ca. 8 kvm gulv med 16 mm,der skal laminat ovenpå,altså 3
mm. skumunderlag og så gulvplader,kan dette lade sig gøre ?

Martin

Fra : Per H

Dato : 23-02-06 16:32

On Thu, 23 Feb 2006 16:03:57 +0100, "Martin" <ole@ole.ole> skrev:

>kan man bruge den som gulvplader ?
>
>jeg skal bare hæve ca. 8 kvm gulv med 16 mm,der skal laminat ovenpå,altså 3
>mm. skumunderlag og så gulvplader,kan dette lade sig gøre ?

ja hvis mdf pladerne skal ligge oven på et andet gulv er det sikkert
helt fint

Vh Per

Fra : LarsJ

Dato : 23-02-06 16:59

Martin skrev:
> kan man bruge den som gulvplader ?
>
> jeg skal bare hæve ca. 8 kvm gulv med 16 mm,der skal laminat ovenpå,altså 3
> mm. skumunderlag og så gulvplader,kan dette lade sig gøre ?

Som allerede nævnt kan det sagtens lade sig gøre - men MDF er jo langt
dyrere end alm. spånplader, så hvis det ikke er fordi du har dem i
forvejen, kan du lige så godt spare de penge.

Lars

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 23-02-06 20:13

Køb gulvspånplader ned fer og not. billigere og så er du sikker på at der
ikke kommer forhøjninger i samlingerne hvis gulvet ikke er helt plant

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen