Hvor kan man købe gammeldags husnummerskil~
Fra : Mic

Dato : 20-02-06 23:16

Hallo NG!
Dem jeg mener er den gamle model i emalje eller evt dem med plasttal på blå
baggrund.
Jeg mangler en eller to af dem med "31" på....
mvh Mic

Fra : Max

Dato : 20-02-06 23:42

Hej

> Dem jeg mener er den gamle model i emalje eller evt dem med plasttal
> på blå baggrund.
> Jeg mangler en eller to af dem med "31" på....

http://www.cornelius-hansen.dk/b.em.husnr.skilte.htm

Eller gå ind i den nærmeste hælebar, de plejer at kunne levere
den slags.

Mvh Max

Fra : VH

Dato : 21-02-06 11:57

Prøv vintage signs i Viborg de har den.

Mvh / VH

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 21-02-06 18:34

Den er jo lige her den gamle ægte, så forretningen sidst jeg var i rudkøbing

http://www.danskemaljedesign.dk/

thomas

Fra : CopyCat

Dato : 21-02-06 20:59

> Dem jeg mener er den gamle model i emalje eller evt dem med plasttal på
blå
> baggrund.

Vi købte et emaljeskilt hos vores låsesmed ..

~~Frank .,