Hvilken type gulv? Maling/Linoleum?
Fra : Mr. D

Dato : 10-02-06 14:09

Hvilket gulv bør man vælge til garagen (hobby/værksted). Gulvet skal kunne
holde til lidt vægt (palleløfter) og skal være nogenlunde let at rengøre.
Det nemmeste, billigste og hurtigste ville selvf. være at male det rå
beton-gulv. Men det er lidt for "råt" og koldt. Jeg havde overvejet
linoleum, men er det ikke pokkers dyrt? Og hvad skal man regne med økonomisk
for at dække 60m2?

Er der nogen der har andre forslag hører jeg gerne om dem :)

Fra : John

Dato : 10-02-06 14:27

"Mr. D" <dan@noyb.xyz> skrev i en meddelelse
> [...]
> økonomisk
> for at dække 60m2?
>
> Er der nogen der har andre forslag hører jeg gerne om dem :)

Træ er at foretrække efter min mening, skal det være billigt kunne du vælge
finerplader som dem man bruger omkring byggepladser.

John

Fra : Mr. D

Dato : 10-02-06 14:37

> Træ er at foretrække efter min mening, skal det være billigt kunne du
vælge
> finerplader som dem man bruger omkring byggepladser.

Et udmærket forslag, men det er bare så kedeligt at se på - og vel heller
ikke oveordentligt slidstærkt uden nogen form for øvre belægning...?

Fra : John

Dato : 10-02-06 14:45

> vælge
>
> Et udmærket forslag, men det er bare så kedeligt at se på - og vel heller
> ikke oveordentligt slidstærkt uden nogen form for øvre belægning...?

Det kan da males...

John

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-02-06 22:50

In news:7836c$43ec970f$56300f94$12068@news.jay.net,
Mr. D <dan@noyb.xyz> Typed:

> Et udmærket forslag, men det er bare så kedeligt at se på - og vel
> heller ikke oveordentligt slidstærkt uden nogen form for øvre
> belægning...?

Tror det er mere slidstærkt end din philosophi om at benytte linoleum, som
køreunderlag for din palleløfter.. (med mindre du har sprit nye PUR hjul på)

--
Med venlig hilsen Michael Petersen

Sælges: Digital skydelære 150 mm 75,-Kr.
Sælges: Trykluft på dåse.

Fra : Max

Dato : 10-02-06 15:06

Hej

> Er der nogen der har andre forslag hører jeg gerne om dem :)

Selvhelende asfalt giver gode gulve at gå og arbejde på.

Mvh Max

Fra : MGJ

Dato : 10-02-06 15:24

Det som du skal ha er en kvarts mættet epoxy belægning, kvartsen kan fåes i
alverdens farver, også blandet. Pris side 160 - 230,- pr. kvm.

MGJ

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-02-06 17:58

> [...]
> beton-gulv. Men det er lidt for "råt" og koldt. Jeg havde overvejet
> linoleum, men er det ikke pokkers dyrt? Og hvad skal man regne med

Jeg ville købe det billigste laminatgulv i Jem&Fix. Det holder og ser pænt
ud.

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 10-02-06 20:35

Hej Maria

> Jeg ville købe det billigste laminatgulv i Jem&Fix. Det holder og ser
> pænt ud.

Har du prøvet at hælde vand på sådan et ?

Mvh Max

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-02-06 22:49

In news:43ecc65a$0$47052$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Maria Frederiksen <mf@easyfrag.dk> Typed:

> Jeg ville købe det billigste laminatgulv i Jem&Fix. Det holder og ser
> pænt ud.

Holder det også når han skal køre på det med palleløfter? Synes de hjul,
laver mærker alle steder hvor de kommer frem, når de har kørt nogle
kilometer..