Ecotronic WP5AIIS bordopvaske maskine.. sp~
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 06-02-06 17:22

Jeg har været så smadder heldig at få sådan en foræret, men kunne nu
godt tænke mig en manual dertil men søgning på google har ingen
resultater givet, så håbede måske der var nogle derude der kunne scanne
den ind og sende den til mig?

Anyways, hvis der ingen manual kan findes kan i måske besvare mine
spørgsmål i stedet.. Hvor pokker kommer man opvaske sæbe / tabeltter i
henne? og hvad er det for noget salt den gerne vil have?

Og bordopvaske maskinen skal jo tilsluttes håndvasken, hvor meget skal
jeg skue op for vandet.. er lidt bange for at det springer læk osv, så
kan jeg ex. nøjes med at skue halvt op? nu ved jeg selvfølgelig godt der
er forskel på tryk fra sted til sted. Men ja, håbede i kunne give et
godt bud.

Mvh. Daniel W Johansen
Suensonsgade 14, 1, tv
9000 Aalborg.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 11-02-06 23:48

"Daniel W Johansen" <danielwj@pc.dk> skrev i en meddelelse

Det er en kinesisk maskine, siemens og elektrolux er bedre maskiner
afprøvet i tænk.
Der skal en aut vvsinstallatør til at monterer den, husk også
elinstallatør den skal have jord
En manual er ikke nødv da det er så lidt man skal vide som bruger

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 12-02-06 11:23

Stig Rasmussen skrev:
> [...]
> elinstallatør den skal have jord
> En manual er ikke nødv da det er så lidt man skal vide som bruger

Der følger beslag med så den kan monteret til vandhanden, så kan ikke se
hvorfor der skal en vvs installatør forbi?

Og det orginale strøm ledning der sidder til den er uden jord..

Og det kan godt være der ikke er vildt mange ting at vide for en
forbruger men f.eks mangler jeg svar på det med salt. Samt hvad
forskellen (strøm og ydelses mæssigt) på egnormy / hot. og lidt små ting.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 12-02-06 23:49

> [...]
Det er ikke et spørgsmål om hvad der følger med når du får den, din
forsikring dækker ikke hvis du monterer ulovligt spørg nu vvs og el
installatør, alle maskiner der monteres ibad og køkken skal jordes, i det
øjeblik du starter maskinen uden jord risikerer du at få stød .Du kan købe
tabs med saltkugler, men der er nok et låg du kan skrue af og komme salt på,
det er der på min siemens

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 13-02-06 00:05

slå op på www.elgiganten.dk de forhandler den og få råd evt en manual.