billige stikkontakter?
Fra : JCE

Dato : 06-02-06 12:48

Jeg har søgt lidt på nettet da jeg skal skifte samtlige kontakter i huset..
er der nogle der ved hvor det er billigst? er det ikke muligt at få prisen
under 30 kr/stk + ramme. Kan det evt købes med fordel i Tyskland eller
Sverige.. et par links ville jeg være glad for... Det eneste krav er at de
skal være godkendte...

Fra : Filip

Dato : 06-02-06 13:15

> [...]
> eller Sverige.. et par links ville jeg være glad for... Det eneste krav er

Kun dansk producerede elmaterel må bruges. Du kan gå ind på
www.greenline.dk. De er vist det billigste jeg kender, men elmateriel er
generelt ret dyrt. Husk at bestille rammer ved siden af og at der findes
forskellig bredde på rammerne.

Filip

Fra : JCE

Dato : 06-02-06 15:14

Fra : CopyCat

Dato : 06-02-06 17:27

Nu er Greenline, generelt ikke billige .. så husk at det er + moms !! ..

Normalt siger jeg at det er billigst hos Harald Nyborg ..

~~Frank .,

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-02-06 15:33

> [...]
> www.greenline.dk. De er vist det billigste jeg kender, men elmateriel er
> generelt ret dyrt. Husk at bestille rammer ved siden af og at der findes

Nu har jeg ikke checket denne gang, men sidst jeg søgte var de en del dyrere
end Harald Nyborg, Jem&Fix og Silvan som alle 3 holder nogenlunde ens
priser. Husk at du skal betale for fragt oveni.

Mvh Maria

Fra : Anders Majland

Dato : 06-02-06 16:00

> Nu har jeg ikke checket denne gang, men sidst jeg søgte var de en del
> dyrere end Harald Nyborg, Jem&Fix og Silvan som alle 3 holder nogenlunde
> ens priser. Husk at du skal betale for fragt oveni.

Yep - LK's fuga serire i plastposer (modsat dem der er limet pænt op på et
stykke pap) er typisk billigst i bauhaus og lign steder. Men der er jo også
endeligt kommet konkurrence på stikkonktatier herhjemme. Så jeg synes man i
det mindste bør overveje alternativer til LK's produkter

fra ing.dk" L-Team satser på at være et prisbilligt alternativ til
gør-det-selv-folket. Det sker ved at love priser, som ifølge L-Team er meget
lavere end LK's nuværende."
http://www.l-team.dk/ og skulle forhandles af bla. bauhaus

Fra : Filip

Dato : 07-02-06 07:12

> Nu har jeg ikke checket denne gang, men sidst jeg søgte var de en del
> dyrere end Harald Nyborg, Jem&Fix og Silvan som alle 3 holder nogenlunde
> ens priser. Husk at du skal betale for fragt oveni.

Der er ikke nogen fragtpris hvis man køber hos greenline. Uanset om du så
skal have et RJ45 stik til 5kr så betaler de selv fragten.

Filip

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 06-02-06 22:15

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kun dansk producerede elmaterel må bruges.

Sikke noget vås.
Problemet er at vi i DK har en "standard" som
ingen andre lande bruger. (Grundet LK's monopol
lignende "herredømme")
Vælger man europadåser kan man f.eks. bruge
Gira, som iøvrigt er meget mere fleksibelt end
danske Fuga.

Fra : Nygaard

Dato : 06-02-06 20:48

> Kun dansk producerede elmaterel må bruges.
Det er ikke korrekt. En kontakt må være produceret hvor som helst, så længe
den lever op til de danske standarder. At vores specielle danske udformning
jo så nok gør at der ikke er det store udbud af udenlandsk producerede
kontakter er så nok en anden sag.

/Nygaard