Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjerne støv fra scanner
Fra : Søren Pedersen

Dato : 12-02-06 09:22

Er der nogen der ved hvordan man kan rengøre glaspladen i Canoscan 9900F på
indersiden. Det er ikke indlysende hvordan, og ved henvendelse til Canon får
man blot at vide at man kan sende den til et autoriseret Canonværksted. Men
det er da alt for dyrt for at få fjernet lidt støv.

Fra : emj

Dato : 12-02-06 10:26

"Søren Pedersen" <xyzwinsor@postkasse.com(fjern xyz)> skrev:

> [...]
>man blot at vide at man kan sende den til et autoriseret Canonværksted. Men
>det er da alt for dyrt for at få fjernet lidt støv.

Kan du ikke bare skrue låg og glaspladen af?
Det gør jeg da af og til med min HP-skanner.

Hilsen emj

Fra : Søren Pedersen

Dato : 12-02-06 20:16

Desværre ikke. Ved glaspladen er den samlet med nogle skinner som er klikket
på plads, og der skal vist lidt kendskab til at angribe uden at beskadige
materialet.
Hilsen Søren