Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konica Minolta Z6-spørgsmål.
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-02-06 16:46

Hej allesammen.

Jeg fik et fint nyt Konica Minolta Z6 i 40-års gave i januar.
I slutningen af januar måned satte zoom-mekanikken sig grundigt fast, og
kameraet ville hverken det ene eller det andet, andet end at tænde og slukke
når jeg bad om det.
Nu har jeg fået kameraet tilbage fra reparation, og alt fungerer fint igen -
dog måtte hele zoom-blokken plus linse skiftes ud på garantien.
Kameraet har hverken været tabt eller manipuleret mekanisk på nogen måde.
Er der andre af jer Konica-digitalkamera-ejere der har været ude for noget
lignende med jeres kameraer, og har I nogen ide om evt. årsager?

Venlig hilsen

Aragorn_DK - nysgerrig.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-02-06 12:14

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> måde. Er der andre af jer Konica-digitalkamera-ejere der har været
> ude for noget lignende med jeres kameraer, og har I nogen ide om evt.

Det har været en enlig svale.Der er efter min overbevisning ikke et generelt
problem med Z6'erens zoom blok, du har blot været uheldig.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-02-06 16:13

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> [...]
generelt
> problem med Z6'erens zoom blok, du har blot været uheldig.

Hej Anders.

I så fald er er tale om to svaler, da en af mine kammerater også har haft
problemer med sit Konica - det drejede sig dog ikke om en Z-model, men en af
deres andre modeller.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-02-06 20:06

Aragorn Elessar wrote:

> Hej Anders.
>
> I så fald er er tale om to svaler, da en af mine kammerater også har
> haft problemer med sit Konica - det drejede sig dog ikke om en
> Z-model, men en af deres andre modeller.

Var det også zoom blokken der skulle udskiftes, eller var det en anden fejl?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk