Der er også forskel på vinterdæk..
Fra : TDN

Dato : 06-03-06 06:39

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3579446/

Nu diskutionen er igang igen.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 07:56

> Nu diskutionen er igang igen.

ja ubrugelig test mht til vinterdæk, der er jo en kæmpe forskel fra de nye
dæk og så et skoddæk som uniroyal !! hvorfor tager man ikke samme producents
sidste vintermodel ??

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-03-06 07:56

Juel skriver:

> ja ubrugelig test mht til vinterdæk, der er jo en kæmpe forskel fra de nye
> dæk og så et skoddæk som uniroyal !! hvorfor tager man ikke samme producents
> sidste vintermodel ??

Det ved du udemærket godt.
Fordi så opnår man ikke samme "overbevisende" resultat.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 08:06

> Det ved du udemærket godt.
> Fordi så opnår man ikke samme "overbevisende" resultat.

Hehe ok, ja det vidste jeg godt...

Mvh
Morten

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-03-06 11:18

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Det ved du udemærket godt.
> Fordi så opnår man ikke samme "overbevisende" resultat.

Det er nu ikke heeelt rigtigt. Mine gamle
Bridgestone stod f.eks. væsentligt bedre fast
i sne end mine Alpine A2 fra sidste år, Også
selvom Alpin'erne testede rigtigt godt.

Peter Schrøder

Fra : Thomas J.

Dato : 06-03-06 11:41

Den 06 Mar 2006 10:18:21 GMT sendte Peter Schrøder
<petersch@vip.cybercity.invalid> følgende røgsignaler:

Det' fan'me uhyggeligt, du!

--
Thomas J.