Hvor er det bedst at holde træf?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-03-06 23:14

Hvor er det bedst at holde træf? Følgende punkter skal gerne opfyldes:

- Det må ikke være dyrt at leje - max 10.000 for en weekend fredag
eftermiddag - søndag ditto
- Der skal være plads til quarter mile plus nedbremsning :)
- Der skal være plads til streetrace / keglekørsel / tidskørsel
- Mulighed for strøm (f.eks. campingvogne og telte)
- Området skal være afspærret

Nogen forslag - nogen der kender en klub som bruger et godt areal?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-06 23:23

> [...]
> - Området skal være afspærret
>
> Nogen forslag - nogen der kender en klub som bruger et godt areal?

Hvis man skal køre race, så var Padborg Park da en mulighed

--
Tom

Fra : Lars Knudsen

Dato : 06-03-06 09:39

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in news:440b64d8$0$84038
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvis man skal køre race, så var Padborg Park da en mulighed

Der kommer du ikke specielt langt for 10.000

/lars

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 05-03-06 23:25

On Sun, 5 Mar 2006 23:14:04 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> [...]
>- Området skal være afspærret
>
>Nogen forslag - nogen der kender en klub som bruger et godt areal?

I kan ikke bruge Tirstrup igen?, men det er måske for dyrt.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-06 23:39

Den bane eksisterer bare ikke i DK

P.E som tit lige mangler 402 m + det løse og efter reglerne 1200 m kan dog
kortes af hvis der er en sandkassse for enden
www.kvikteam.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-03-06 10:48

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> I kan ikke bruge Tirstrup igen?, men det er måske for dyrt.

Den er optaget i år :(

--
Per, Esbjerg

Fra : John Sahl

Dato : 05-03-06 23:29

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> - Der skal være plads til streetrace / keglekørsel / tidskørsel
> - Mulighed for strøm (f.eks. campingvogne og telte)

Dine ønsker kan efter min bedte overbevisning ikke opfyldes. Eller
rettere, den økonomiske del af det.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Klaus G.

Dato : 06-03-06 05:26

> Dine ønsker kan efter min bedte overbevisning ikke opfyldes. Eller
> rettere, den økonomiske del af det.

Ja, det er somregl altid økonomien som sætter grænsen, desværre :/

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk