MB E 220 cdi / 2001 - sikring til sædejust~
Fra : Claus Rønlev

Dato : 05-03-06 17:07

Hej!

Jeg er ved at blive tosset over at lede efter sikringen til den elektriske
sædejustering af førersædet. Kan nogen hjælpe?

Mange hilsner

Claus

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-03-06 17:12

"Claus Rønlev" <roenlev@mail.dk> skrev :

>Jeg er ved at blive tosset over at lede efter sikringen til den elektriske
>sædejustering af førersædet. Kan nogen hjælpe?

Når du ikke fortæller hvor vi skal køre hen for at hjælpe dig med at
lede, er det lidt svært at afgøre ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Ulrich

Dato : 05-03-06 17:37

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Når du ikke fortæller hvor vi skal køre hen for at hjælpe dig med at
> lede, er det lidt svært at afgøre ;)

Hvis den ikke sidder i motorrummet, har du så kikket bagi?

--
Hygge Ulrich

Fra : Thomas J.

Dato : 06-03-06 11:18

Den Sun, 5 Mar 2006 17:37:19 +0100 sendte "Ulrich"
<uz_FILTER_@jubiimail.dk> følgende røgsignaler:

*fnis*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 05-03-06 17:50

Kig under højre bagsæde, hvis det er en sedan. Der sidder en masse
sikringer.

Rasmus