Alfa 166 - Problem med kontrollampe.
Fra : BJ

Dato : 04-03-06 18:40

Nogen der kan hjælpe min kammerat, der har lidt problemer:

1) Med lukket bagagerumsklap lyser advarselslamper få åben bagklap.

2) Hele låsetøjet er udskiftet, da microswitchen sidder i dette.

Det hjælper ikke.

Hvad kan det så være..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-03-06 19:20

Nok større muligheder hér: www.cuoresportivo.dk

> 1) Med lukket bagagerumsklap lyser advarselslamper få åben bagklap.
> 2) Hele låsetøjet er udskiftet, da microswitchen sidder i dette.
> Det hjælper ikke. Hvad kan det så være..?

Stik og ledninger bør efterses - jeg vil tro, at det er et stikproblem...

Fra : BJ

Dato : 04-03-06 20:39

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nok større muligheder hér: www.cuoresportivo.dk

O.k.

> Stik og ledninger bør efterses - jeg vil tro, at det er et stikproblem...

Stik i bagagerum er skiftet (nyt låsetøj) og hunstikket fejler ikke noget.

Der er vel ikke flere stik end det/(dem) som går ind i
speedometeret/instrumentbordet..?

Alle døralarmer virker.

--
Bjørn J.