Hurtigt barnevognsspørgsmål
Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-03-06 12:44

Kan denne(http://www.emmaljunga.dk/weightdim.asp?bvid=9) Emmal Junga Big
Star Supreme, være i bagagerummet på en Audi A4 st.car?.

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-03-06 14:30

Stig Mogensen skriver:

> Kan denne(http://www.emmaljunga.dk/weightdim.asp?bvid=9) Emmal Junga Big
> Star Supreme, være i bagagerummet på en Audi A4 st.car?.

Nu har jeg ikek lige nogle af delene ved hånden, hvad har du af tingene
?

Fra siden du henviser til:
Sammenklappet stel: 93-105x62x42-56

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-03-06 15:17

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Stig Mogensen skriver:

> Nu har jeg ikek lige nogle af delene ved hånden, hvad har du af tingene
> [...]

Tjah.......barnevognen er købt.....nu overvejer jeg en A4 til at
transportere familien i.....inklusiv barnevogn.

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-03-06 15:33

"Stig Mogensen" <stig.mogensen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Junga Big

> Tjah.......barnevognen er købt.....nu overvejer jeg en A4 til at
> transportere familien i.....inklusiv barnevogn.

Tag vognen med ud til forhandleren og se om den kan være bagi - det
gjorde vi, og der var ikke een enste sælger der rynkede på brynene, vi
fik endda lov til at smide ekvipagen ind i en splinterny Octavia hos
Skoda i Hjørring - Octi var dog lidt for lille til os, så vi endte op
med en Volvo V70 i stedet for.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Stig Mogensen

Dato : 04-03-06 15:45

Brian Sørup wrote:

> [...]
> fik endda lov til at smide ekvipagen ind i en splinterny Octavia hos
> Skoda i Hjørring - Octi var dog lidt for lille til os, så vi endte op

En glimrende idé. Men barnevognen er en gave fra de kommende glade
bedsteforældre, og må således ikke leveres inden fødslen.....det bringer
uheld(?!)..........eller noget. Derved står barnevognen i jylland, medens
jeg bor, arbejder, og køber bil på sjælland.

/Stig

Fra : Henrik B.

Dato : 04-03-06 23:28

> [...]

> uheld(?!)..........eller noget. Derved står barnevognen i jylland, medens
> jeg bor, arbejder, og køber bil på sjælland.

Intet problem! Tag forbi Audiforhandlere og be' om en prøvetur. Bare sig at
I skal hjem forbi, for at tjekke at barnevognen kan være bagi - det har de
forståelse for.

På prøveturen kører i forbi den nærmeste Babysam, eller hvad de nu hedder,
og be'r om lige at låne en barnevogn af pågældende type, da I lige skal se,
om den kan være bagi kareten. Voilá, så er den i vinkel. )

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-03-06 23:32

> [...]
skal se,
> om den kan være bagi kareten. Voilá, så er den i vinkel. )

He-he, kanon idé........

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-03-06 00:00

Henrik B. wrote:

> [...]
> se,
> om den kan være bagi kareten. Voilá, så er den i vinkel. )

Jeps.......den mulighed foreligger Dog var det nemmere hvis der nu
allerede var en A4 / Emmal Junga ejer derude, som kunne hjælpe......

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Brother Tuck

Dato : 04-03-06 16:22

En Odder barnevogn kan i hvert fald ikke. Det kan den til gengæld i min
Toyota Carina st. car

Fra : Brother Tuck

Dato : 04-03-06 16:22

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-03-06 00:34

Brother Tuck wrote:

> En Odder barnevogn kan i hvert fald ikke. Det kan den til gengæld i min
> Toyota Carina st. car

Hvilken Oddermodel var der tale om?. Hvis jeg kender målene på en barnevogn
der ikke kan være der, og vores Emmel Junga barnevogn er større,
tjah.....så er sagen klar.

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-03-06 00:52

Brother Tuck skriver:

> En Odder barnevogn kan i hvert fald ikke.

Ahvah ?

Den kan være i bagagerummet af en Golf V.

--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : OZ7PUS

Dato : 05-03-06 06:09

> Kan denne(http://www.emmaljunga.dk/weightdim.asp?bvid=9) Emmal Junga Big
> Star Supreme, være i bagagerummet på en Audi A4 st.car?.

> [...]

Der kan være en tvillinge barnevogn bag i en ældre model Skoda octavia
st.car (Mener jeg det var) så mon ikk ;)

OZ3BTO

Fra : Mads Madsen

Dato : 05-03-06 09:59

Stig Mogensen wrote:
> Kan denne(http://www.emmaljunga.dk/weightdim.asp?bvid=9) Emmal Junga
> Big Star Supreme, være i bagagerummet på en Audi A4 st.car?.

Det er nok mest et spørgsmål om hvor meget du er villig til at skille den
ad.

Jeg har kørt en del rundt med omtalte barnevogn i en Peugeot 106. Men så var
den også skilt ad så meget det kan lade sig gøre.

/Mads

Fra : Peter Juul

Dato : 05-03-06 23:09

"Stig Mogensen" skrev

> Kan denne(http://www.emmaljunga.dk/weightdim.asp?bvid=9) Emmal Junga Big
> Star Supreme, være i bagagerummet på en Audi A4 st.car?.

Hej !

Jeg vil ikke være 100 % skråsikker, men Big Star Supreme smutter ind i
grisekassen på min Mégane 2001 st.car, så mon ikke den også kan luskes ind i
en A4 Avant.

Jeg plejer at folde stellet sammen og sætte det på højkant op ad bagsædet,
og så sætte kassen ind på tværs bagefter. Der er ikke plads til meget andet
end hvad der kan være i liften, men det kan ladesig gøre at have et par
kasser Carlsberg under liften osse....

VenHils
Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-03-06 09:58

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Brother Tuck skriver:

> Ahvah ?
>
> Den kan være i bagagerummet af en Golf V.

Den kan også godt være bag i både en Xsara og 306 stc.

--

Christian
www.yee-haw.dk