Bilsyn ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 04-03-06 08:03

Min gamle Opel er blevet kaldt til Periodisk syn, med senest fremmøde d. 9
Marts 2006.

Mit Problem.
Den har en del rust så jeg ved ikke om den skal skrottes (1500 kr i
skrotpræmie), eller om min nabos knægt vil købe den og få lavet den i stand
(han skal selvfølgelig kun give 1500 kr for den). Det vil han lige tænke
over og evt. få en mekaniker til at se på.

Kan jeg udsætte det syn ?

Kan jeg overskride den 9 marts uden at politiet kommer og lægger mig i
benlås ?

Hvad gør jeg.

Fortæl mig venligst om dine erfaringer.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 04-03-06 10:08

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan jeg udsætte det syn ?
>
> Kan jeg overskride den 9 marts uden at politiet kommer og lægger mig i

Hvis naboens knægt vil købe den, så aflever pladerne. Knægten får så god tid
til at lave bilen, du sparer vægtafgift og forsikring. Eneste ulempe er, at
der bagefter skal købes nye plader. Du risikerer heller ikke, at knægten
kører i bilen som må være noget defekt, når der skal laves rust før et syn.
Hilsen Matthias

Fra : Jan Hornum

Dato : 04-03-06 15:11

Hi Tuck.
Efter min bedste overbevisning har du ca en måned ekstra at løbe på.

Vh.
Sam