Sponcor bil
Fra : Hanne

Dato : 03-03-06 16:51

Hej allesammen

som jeg før har skrevet så skal vi have en dyt =)

Opel astra 1,6i nz 93'er og 3 dørs.

Jeg ville ikke have noget imod at den blev en sponcor bil, men er der
nogen af jer som har en smugle kendskab ud i den verden.

Ideelt ville en hel dækket bil være fint, men dem køre der vel ikke
mange rundt af.

Er det ikke noget med at det faktisk beskytter lakken at køre rundt med
sponcor reklame?

Og er der nogen som fx. køre rundt med en sponcer reklame og hvad får i
for det? Og hvor sidder den?

Mvh Hanne

Fra : Dak

Dato : 03-03-06 18:06

> Er det ikke noget med at det faktisk beskytter lakken at køre rundt med
> sponcor reklame?

jo det er jo en "film" du ligger over lakken. så på den måde beskytter den
mod ridser osv.

> Og er der nogen som fx. køre rundt med en sponcer reklame og hvad får i
> for det? Og hvor sidder den?

Markedet er ikke så stort her i DK endnu men der findes en side som er
landsdækkende

http://www.sponsorcar.dk/

Det er meget få som får lov til at køre med helfolie reklamer som det
hedder, det kræver bl.a. man har kasko, kører meget mm. Men kravene til de
mindre reklamer, som man så ikke får penge for at køre rundt med men derimod
gavekort eller lign., er at de bare skal sidde synlig i bagruden eller
bagved et sted. Nærmere regler kan læses på siden.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-03-06 19:31

Dak presented the following explanation :
> [...]

> gavekort eller lign., er at de bare skal sidde synlig i bagruden eller bagved
> et sted. Nærmere regler kan læses på siden.

Og som andre har nævnt er de tilsyneladene mere interesserede i at
sende reklamer til deres medlemmer end i at skaffe reklamer til deres
biler - eller også er markedet for den slags simpelthen for lille i
Danmark.

Tror næsten der er bedre chance hvis man selv kontakter reklamebureauer
og firmaer - men er der iøvrigt nogen der har styr på hvordan
betalingen for den slags skal beskattes ? kan man trække f.eks.
forsikring og brændstof fra som "udgift til indtjening" ?

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Kristian

Dato : 05-03-06 17:51

> [...]
> den slags skal beskattes ? kan man trække f.eks. forsikring og brændstof

Jeg ved, at du ikke skal regne med at få betalt din bil, ved hjælp af
reklamer.
Og firmaet sponsorcar er ikke værd at samle på.....de fleste tilbud fra dem,
har foreløbig været billig mobiltelefoni....så deeeee..........

Kristian

Fra : Hanne

Dato : 05-03-06 20:31

Kristian skrev:

> [...]
> Og firmaet sponsorcar er ikke værd at samle på.....de fleste tilbud fra dem,
> har foreløbig været billig mobiltelefoni....så deeeee..........

Ork nej, jeg er ikke ude på at få min bil betalt =) Men jeg har ikke
noget imod at reklamere til fordel for et gave kort ol. Det er jo også
en slaks penge sparet =) Og lidt er bedre end ingenting i disse sparre
tider.

Hanne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-03-06 20:46

on 05-03-2006, Kristian supposed :
> Jeg ved, at du ikke skal regne med at få betalt din bil, ved hjælp af
> reklamer.

Det regner jeg skal heller ikke med - men lidt har også ret.

> Og firmaet sponsorcar er ikke værd at samle på.....de fleste tilbud fra dem,
> har foreløbig været billig mobiltelefoni....så deeeee..........

Men hvilke alternativer er der hvis man ikke selv skal ud og gøre alt
benarbejdet ?

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : Dak

Dato : 05-03-06 20:58

> Men hvilke alternativer er der hvis man ikke selv skal ud og gøre alt
> benarbejdet ?

Høre de mere velkendte firmaer, ala sponsorcar, i udlandet om deres
internationale kunder måske kunne tænke sig at begynde lidt reklame her i
dk?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-03-06 21:42

Dak used his keyboard to write :

> Høre de mere velkendte firmaer, ala sponsorcar, i udlandet om deres
> internationale kunder måske kunne tænke sig at begynde lidt reklame her i dk?

Man kunne jo forestille sig at de ville henvise til "lokalafdelingen"
:/

Men det er da et forsøg værd.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Thomas J.

Dato : 06-03-06 11:29

Den Sun, 5 Mar 2006 17:51:25 +0100 sendte "Kristian"
<kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> følgende
røgsignaler:

> [...]
>Og firmaet sponsorcar er ikke værd at samle på.....de fleste tilbud fra dem,
>har foreløbig været billig mobiltelefoni....så deeeee..........

Hos det teleselskab, der "tilfældigvis" har samme adresse som
Sponsorcar.....*hmmm*
Eller også kan man få lov til at købe en teaterbillet med 25% rabat
til den forestilling man reklamerer for. Tilbuddet gælder dog ikke på
dén, dén og dén dag.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : OZ7PUS

Dato : 05-03-06 06:20

"Hanne" <hanne@lyre.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sponcor reklame?
>
> Og er der nogen som fx. køre rundt med en sponcer reklame og hvad får i

En stor del af taxaerne i Billund er "foliebiler" og når de er frikørt
(2år/250.000km) får de folien af og ligner 110% en ny bil uden den mindste
ridse i lakken ... Selv stenslag beskytter det imod

OZ3BTO