Lexus RX 400h
Fra : MRN

Dato : 02-03-06 14:05

Hejsa gruppe!

Er der nogen der ved om man overhovedet kan købe Lexus RX 400h i Danmark?

Jeg har kigget overalt på deres hjemmeside (www.lexus.dk), men synes ikke
jeg kan finde noget, hverken om forhandlere, eller om man kan købe den i DK.
Og evt.
hvornår?

Mvh
MRN

Fra : Thomas J.

Dato : 02-03-06 16:57

Den Thu, 2 Mar 2006 14:04:30 +0100 sendte "MRN"
<haha@hvadtrorduselv.dk> følgende røgsignaler:

>Hejsa gruppe!
>
>Er der nogen der ved om man overhovedet kan købe Lexus RX 400h i Danmark?

Den står på deres website til 1.043.000 kr så hvis de har prissat den,
sælger de den vel også.

>Jeg har kigget overalt på deres hjemmeside (www.lexus.dk), men synes ikke
>jeg kan finde noget, hverken om forhandlere, eller om man kan købe den i DK.

Overalt ?

Også under "Kontakt" ?
Der kan du udfylde formularen og spørge dem om hvordan og hvornår.

Hvor ?
http://www.lexus.dk/dealers

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : MRN

Dato : 02-03-06 19:45

> Hvor ?
> http://www.lexus.dk/dealers

Den havd jeg ikke lige set, tak for det

Mvh
MRN

Fra : Ole Thomsen

Dato : 03-03-06 19:17

MRN wrote:

> Er der nogen der ved om man overhovedet kan købe Lexus RX 400h i
> Danmark?

Jeg fik en prøvetur hos Toyota Vejle sidste år.

Fed motor, men ellers lovlig meget morfar

Og en noget uengageret sælger, sagde næsten ligeud at de ikke ville
bruge mange ressourcer på mærket fordi der var ny forhandlerstruktur på
vej, som de ikke måtte være en del af.

Modtog da heller ikke det aftalte leasingtilbud efterfølgende.

Ole Thomsen

Fra : Henrik B.

Dato : 03-03-06 23:28

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de ikke måtte være en del af.
>
> Modtog da heller ikke det aftalte leasingtilbud efterfølgende.

Det kommer til at ændre sig, når det nye Toyota-hus står færdigt - med ny
forhandler.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Ole Thomsen

Dato : 04-03-06 09:46

Henrik B. wrote:

> Det kommer til at ændre sig, når det nye Toyota-hus står færdigt -
> med ny forhandler.

I Vejle?

Synes jeg læste et sted at der formentlig kun skulle være én
Lexusforhandler - placeret i storkøbenhavn - og Toyotahusene rundt
omkring i landet så kunne servicere.

Ole Thomsen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-03-06 23:39

> I Vejle?

Jep. Der skal bygges et nyt Toyotahus på den modsatte side af motorvejen,
ved Starmark.

Og ja, det bliver uden Lexus, men dog med mulighed for levering af dem.

Knald & Luffe - Dét rykker!