Lige lidt ros til jarls bilservice (BMW)
Fra : Bjarne Haug

Dato : 02-03-06 12:58

Jeg spurgte tidligere i gruppen om der var nogen der kunne anbefale et
værksted til service af BMW. Og nu kan jeg ikke lige erindre hvem det var
der anbefalede stedet, men MANGE tak for det.

Jars Bilservice ligger i Helsingborg og jeg har aldrig følt mig i så
kompetente hænder som hos dem.

Selvfølgelig var pris også en faktor for mig, dersom jeg ved at spørge 5
forskellige værksteder i KBH området om en service II endte med et snit på
ca. 5500-6000dkk for denne + hvad der nu ellers kunne dukke op af
forskellige ubehageligheder.

I Helsingborg endte jeg på 3198 svkr (ca. 2500-2600dkk) og en 4-500dkk i
transport frem og tilbage. ( Jeg har brobizz og sparer lidt her)

Jeg leverede bilen mandag morgen og klokken 1600 ringede de til mig og
fortalte at den var klar til afhentning, der var et lille slør i venstre
styrestang, men mekanikeren sagde til mig at der ikke var nogen grund til at
fikse det i denne ombæring, men ellers så resten fint ud...

Om de servicerer andre mærker end BMW skal jeg lade være usagt, men jeg kan
kun anbefale dem på det højeste.

mvh
Bjarne Haug
BMW 325i E36 1993
112.000km

Fra : Bjarne Haug

Dato : 02-03-06 13:11

Tak for oplysningen til Lars Knudsen, den var guld værd.

vh
Bjarne

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-03-06 20:28

On Thu, 2 Mar 2006 12:57:45 +0100, "Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk>
wrote:

>Jeg spurgte tidligere i gruppen om der var nogen der kunne anbefale et
>værksted til service af BMW. Og nu kan jeg ikke lige erindre hvem det var
>der anbefalede stedet, men MANGE tak for det.

Jeg er glad for at du kunne bruge det.

Er også yderst tilfreds med dem. Eneste problem er at man kan stå og
savle over de lækre Alpina'er de har holdende

>Om de servicerer andre mærker end BMW skal jeg lade være usagt, men jeg kan
>kun anbefale dem på det højeste.

BMW og Alpina er det de gør det i. Jeg har dog set andre mærker i
værkstedet deroppe - men de har skruet på BMW siden 1979.

** Lars

Fra : Bjarne Haug

Dato : 02-03-06 22:35

> Er også yderst tilfreds med dem. Eneste problem er at man kan stå og
> savle over de lækre Alpina'er de har holdende

NETOP, den B5 der holder lige ved indgangen... DAMN, jeg sagde til ham at
"jeg tager lige den blå med" hehe ja, føj det er virkeligt et køretøj som
vil fremad, jeg så faktisk en magen til nede i centrum af Helsingborg...
Forøvrigt 759.000svkr det jo ikke så slemt.

vh
Bjarne

Fra : Lars Knudsen

Dato : 03-03-06 12:40

On Thu, 2 Mar 2006 22:34:38 +0100, "Bjarne Haug"
<vesterport@gmail.com> wrote:

>NETOP, den B5 der holder lige ved indgangen... DAMN, jeg sagde til ham at
>"jeg tager lige den blå med" hehe ja, føj det er virkeligt et køretøj som
>vil fremad,

Nemlig den ja... Føj den er lækker...

>Forøvrigt 759.000svkr det jo ikke så slemt.

Ai, men desværre lige et par tusindlapper over mit bilbudget desværre

** Lars

Fra : Bjarne Haug

Dato : 03-03-06 12:59

> Ai, men desværre lige et par tusindlapper over mit bilbudget desværre

Ja, men hvis man lavede flytte til sverige finten, så er det måske ikke helt
umuligt, og så er det 100% sikkert at man giver de andre baghjul.
Jeg forestrækker selv at handle kontant og om jeg nogensinde lige har den
slags penge i DK valuta er usagt... Men man kan jo håbe hehehe... Meeeen en
M3 E36 kunne måske komme på tale, så er man jo også godt kørende.

Bjarne

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-03-06 22:55

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> mvh
> Bjarne Haug
> BMW 325i E36 1993
> 112.000km

Ris, ros og yderligere kommentarer på ovenstående bil ønskes. - Overvejer at
tøsen skal have sådan en. :)

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Bjarne Haug

Dato : 03-03-06 09:17

> Ris, ros og yderligere kommentarer på ovenstående bil ønskes. - Overvejer
> at tøsen skal have sådan en. :)
>
> -M
> '05 BMW 325i E90

Hej Morten,

Jeg har kun haft den i ca. 4-6 mdr. Men jeg kan næsten kun rose den. Dog er
det jo en ældre bil og jeg er ikke så sikker på andet end at man skal gå dem
godt efter i sømmene.

Jeg solgt sidste år en 320i Touring og på et tidspunkt kom en mekaniker
forbi og ville kigge på den, han påstod at en 325i E36 rustede for et godt
ord, om det er tilfældet eller ej kan jeg ikke bekræfte, men jeg har da
kigget på nogle stykker og dørene osv de gængse steder så lidt rustne ud.
Men som sagt det jo en ældre bil og har den altid kørt i DK så er det jo
ikke til at undgå.

Ellers vil jeg sige at den jeg fik fat i havde kørt 105.000km og jeg kunne
end ikke finde en rusten skrue på den, den havde aldrig haft plader på i DK
og have i 12 år holdt i garage i Tyskland + ifølge medfølgende papirer var
den en dame i halvtredserne som havde kørt den.
Så vil man give lidt tid osv. så er der biler på markedet som nærmest virker
nye, men man skal kigge lidt efter dem.
Min kammerat lykkedes at finde en fra '92 som havde kørt 133.000 og den var
også i super stand, dog havde den kørt 2 år i DK uden rust beskyttelse,
hvilket var det første jeg gav min.

Rent teknisk kan jeg ikke berrette så meget, da jeg ikke har videre forstand
på biler, men jeg kan garantere en bil som er meget rap, stabil og tilsmiler
én med en følelse af kvalitet, komfort og køreglæde.
Søg og du skal finde en bil som "tøsen" bliver glad for hehehe

vh
Bjarne

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-03-06 23:16

> [...]

> DK og have i 12 år holdt i garage i Tyskland + ifølge medfølgende papirer
> var den en dame i halvtredserne som havde kørt den.

Det lyder ganske fornuftigt, havde egentlig også regnet med at hente en i D
eller SV.

> [...]
> var også i super stand, dog havde den kørt 2 år i DK uden rust
> beskyttelse, hvilket var det første jeg gav min.

Så de findes altså? :)

> [...]
> og tilsmiler én med en følelse af kvalitet, komfort og køreglæde.
> Søg og du skal finde en bil som "tøsen" bliver glad for hehehe

Hun er selv mest til 323ti Compact, hvilken jeg også helst ser hun får, men
prismæssigt ligger en sedan altså stadig lidt bedre til...

Vi leder videre, tak for input.

-M

Fra : Mogens...

Dato : 03-03-06 19:26

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ris, ros og yderligere kommentarer på ovenstående bil ønskes. - Overvejer
> at tøsen skal have sådan en.

Jep - vi skal også i krig og ønsker at købe een, cabrio-udgaven

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-03-06 23:13

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - vi skal også i krig og ønsker at købe een, cabrio-udgaven

Burde egentligt have besøgt jer igår. Var i regionen...

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-03-06 23:27

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - vi skal også i krig og ønsker at købe een, cabrio-udgaven

Den er også super dejlig. Der står en mørkeblå i Göteborg med alt komplet
org. M3 udstyr til 79,000 SEK.
Jeg synes især den er pæn med M3 EVO fælgene og så i f.eks. rød med sort
læder :)

Men ellers gå da efter en M3
http://www.blocket.se/vi/7398951.htm?ca=15_s
http://www.blocket.se/vi/7431266.htm?ca=15_s
http://www.blocket.se/vi/7320389.htm?ca=15_s
http://www.blocket.se/vi/7199831.htm?ca=15_s
http://www.blocket.se/vi/7142086.htm?ca=15_s

Eller outsideren; M5 E34 Touring...
http://www.blocket.se/vi/6999082.htm?ca=15_s

-M
'05 BMW 325i E90, som også drømmer om M3

Fra : Mogens...

Dato : 04-03-06 06:56

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den er også super dejlig. Der står en mørkeblå i Göteborg med alt komplet
> org. M3 udstyr til 79,000 SEK.

Er der noget link eller forhandlernavn?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-03-06 09:11

> Er der noget link eller forhandlernavn?

Nej, desværre. Så den sidste jeg kørte forbi.

-M