Mekaniker
Fra : Lars

Dato : 02-03-06 11:49

Akja, så blev det tid til et mekanikerbesøg for Feliciaen.

Jeg prøvede en af de lokale småværksteder, som gør meget i Skoda. Aldrig har
jeg oplevet så venligt personale, og så god service. De var istand til at
udbedre fejl, som autoriserede Skoda-værksteder ikke magtede. Næste gang
kommer jeg helt sikkert samme sted, der får de autoriserede mekanikere til
at ligne lalleglade amatører, der tror de kan ordne alt med deres computere
og en smørekande...

En _meget_ positiv oplevelse

- Lars

Fra : Brian

Dato : 02-03-06 18:27

Lars wrote:

> En _meget_ positiv oplevelse

Så positiv at du vil holde værkstedet helt for dig selv ?

/Brian

Fra : Kent Glerup

Dato : 02-03-06 19:40

On Thu, 2 Mar 2006 11:49:28 +0100, "Lars" <Evil_twin@telstra.com>
wrote:

> [...]
>at ligne lalleglade amatører, der tror de kan ordne alt med deres computere

Så er det ikke kun mig der oplever det :)

>En _meget_ positiv oplevelse

Men hvilket værksted var det der leverede så fin service?

MVH
Kent Glerup

Fra : Lars

Dato : 02-03-06 20:13

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:lvee02drqmbptcuu4cd0dkjgopp9ge0kfm@4ax.com...

> Så er det ikke kun mig der oplever det :)

....og jeg der troede _jeg_ var den eneste

> Men hvilket værksted var det der leverede så fin service?

Jeg kan selfølgelig kun tale for mig selv, men som sagt; jeg er tilfreds...

Sæby Auto
Sæbyvej 29
4270 Høng

- Lars