Peugeotværksted i København
Fra : Carina

Dato : 02-03-06 09:48

Hej

Vi vil gerne have vores bil lavet hos aut. Peugeot værksted.

Hvem kan anbefales i Københavnsområdet? Gode mht. pris og ærlighed, da vi
absolut intet ved om biler

VH
Carina

Fra : Deaster

Dato : 02-03-06 14:51

Carina skrev:
> Hej
>
> Vi vil gerne have vores bil lavet hos aut. Peugeot værksted.
>
> Hvem kan anbefales i Københavnsområdet? Gode mht. pris og ærlighed, da vi
> absolut intet ved om biler

Ingen af de to autoriserede peugeot værksteder som ligger i København
skulle have hænderne i min Peugeot hvis jeg ejede en, har ikke hørt
andet end dårlige erfaringer med dem.

Jesper

Fra : jk

Dato : 02-03-06 15:13

"Carina" <nej@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi vil gerne have vores bil lavet hos aut. Peugeot værksted.
>
> Hvem kan anbefales i Københavnsområdet? Gode mht. pris og ærlighed, da vi
> absolut intet ved om biler

Gå i en stor bue udenom Peugoet Rødovre værkstedet ! - de er ganske enkelt
inkompetente, selv ikke på det 3-4-5 osv besøg, kan de fixe det problem du
fortalte dem om første gang - undgå dem !

Til gengæld har jeg gode erfaringer med det som før hed KW bruun - nu hedder
det vist Rene Gaarde (tror jeg nok) - det er en helt anden positiv
oplevelse.

/JK

Fra : C. Caspersen

Dato : 02-03-06 16:57

"Carina" <nej@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem kan anbefales i Københavnsområdet? Gode mht. pris og ærlighed, da vi
> absolut intet ved om biler

Gå langt uden om Peugeot i Glostrup. De skifter olie, hvorefter de sætter en
masse krydser i serviceplanen - også nogle, som ikke skal være der. Herefter
bon´er de dig for at stort service.

Peugeot i Ballerup har lavet karosseriarbejde for mig. Det blev lavet pænt
og til tiden. Det eneste de snød med, var et emblem, som slet ikke sad på
bilen.

/Caspersen

Fra : Niels

Dato : 02-03-06 19:48

> [...]
>
> Vi vil gerne have vores bil lavet hos aut. Peugeot værksted.
>
> Hvem kan anbefales i Københavnsområdet? Gode mht. pris og ærlighed, da vi

Gå langt uden om Peugeot i Glostrup. Jeg har været der 3 gange for at
overbevise dem om, at jeg havde en så utæt forrude, at det blæste ind, så
man måtte stoppe en klud ind for at fjerne støjen. Og i regnvejr boblede
vand og sprinklervæske ind. Da de endelig var overbevist, og jeg fik en tid,
havde de ikke noget monteringssæt til ruden. Så jeg måtte møde op en femte
gang for at få det lavet. Og det var ikke pænt lavet.

Til gengæld kommer jeg i Lyngby. Det hele bliver lavet til tiden, og hvis
der dukker noget ekstra op, finder de tid til at få det lavet med det samme.
Kommer man med noget småtteri, som kan laves på kort tid, har de en ekstra
mand, som ikke er booket til andet end uforudsete ting.

Når jeg skal til syn, får de den først og går den igennem og laver, hvad der
skal til. Og jeg har aldrig fået den mindste bemærkning til synene.
Og det er i tidens løb 4 forskellige biler jeg har fået lavet der.

Mvh Niels

Fra : Uni Bull

Dato : 03-03-06 19:55

"Carina" <nej@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem kan anbefales i Københavnsområdet? Gode mht. pris og ærlighed, da vi
> absolut intet ved om biler

Hold jer fra Peugeot NV - dem har jeg ikke været sønderligt imponeret af!
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Niels

Dato : 03-03-06 21:19

"Uni Bull" <Noway@here.nu> skrev i en meddelelse

> Hold jer fra Peugeot NV - dem har jeg ikke været sønderligt imponeret af!

Jeg er da meget imponeret af dem.
Jeg købte en fabriksny bil hos dem for 3 år siden. Med sorte fingre overalt,
stofindtræk, himmel osv. Det havde man ikke tid til at gøre noget ved, så
man skænkede mig en halvtom sprayflaske med rensevæske. Så kunne jeg selv
klare det.
Det gjorde jeg så, og jeg klarede også at finde et andet værksted omgående.
Og et andet sted til at købe den næste bil.

Mvh Niels