Nu vi er ved vaskehaller
Fra : Jasper Norman

Dato : 01-03-06 23:17

Der er nemlig kommet en ny Texaco til byen (Hjørring) med en meget smart og
fin vaskehal. (med vaske fra 25,- fast pris!). Jeg har een gang været på den
gl. Texaco, hvor jeg for 25 år siden kom med min far (altså i bil Uha
den er smal... der er med garanti ikke 5 cm. på hver side af sidespejlene
til børsterne! Så det var med at holde tungen lige i munden. Den vippede da
også lige det ene spejl, så der kommer jeg ikke mere.

Nå men til sagen. På en reklame i "venterummet" står der noget med, at de
arbejder sammen med Sonax. De påstår, at hvis man een gang hver 5-6 vask
vælger en af de dyrere vaske med Sonax varmvoks, svarer det til at man står
derhjemme i week-enden og polerer bilen i timevis.

Er der nogen der har erfaringer med dette? Det er selvfølgelig noget
specielt at se bilen, efter man er færdig med at polere den i 4 timer, men
det er sgu noget nemmere at lade vaskehallen gøre det en gang om måneden.

Mvh

Jasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-03-06 23:29

Jasper Norman skriver:

> [...]
> vælger en af de dyrere vaske med Sonax varmvoks, svarer det til at man står
> derhjemme i week-enden og polerer bilen i timevis.

Det lyder sku mere og mere som en Metax i har fået. De kører samme
politik og har sonax på mange stationer.

> Er der nogen der har erfaringer med dette? Det er selvfølgelig noget
> specielt at se bilen, efter man er færdig med at polere den i 4 timer, men
> det er sgu noget nemmere at lade vaskehallen gøre det en gang om måneden.

Vaskehallen giver et flot resultat, men slet ikke som en rigtig
polering.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?