Leasing spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-06 02:18

Er der nogen af jer der ved, om man normalt betaler grøn ejerafgift af en
bil man leaser? Eller er det leasingselskabet der afholder den afgift?

hilsen Niklas

Fra : Leif Neland

Dato : 01-03-06 07:21

Ole S. wrote:
> Er der nogen af jer der ved, om man normalt betaler grøn ejerafgift
> af en bil man leaser? Eller er det leasingselskabet der afholder den
> afgift?
> hilsen Niklas

Spørgsmålet burde være formuleret "Betaler jeg grøn ejerafgift via
leasingprisen eller får jeg en separat opkrævning".
I sidste ende er det dig, der betaler. (Eller dit firma...)

Leif

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 01-03-06 11:45

> Spørgsmålet burde være formuleret "Betaler jeg grøn ejerafgift via
> leasingprisen eller får jeg en separat opkrævning".
> I sidste ende er det dig, der betaler. (Eller dit firma...)

Præcis... Hos AutoLease kan man selv vælge - hvis man lader dem gøre det, er
det en smule dyrere... Til gengæld får man det delt op i mindre ydelser.

/Kasper Hansen

Fra : Mogens...

Dato : 01-03-06 19:16

"Kasper H. Hansen [8270]" <kasper@h-hansen.LAND> skrev i en meddelelse

> Præcis... Hos AutoLease kan man selv vælge - hvis man lader dem gøre det,
> er det en smule dyrere... Til gengæld får man det delt op i mindre
> ydelser.

Ifm. vore ALD-biler skal man selv afregne den slags,
mens servicekontrakten er inkl.

Fra : Kaenguru

Dato : 02-03-06 00:36

Jeg har leaset bil gennem ALD, med Mazda som mellemmand. Og der kan man
vælge om man selv vil betale eller lade dem ordner det. Vælger man
det sidste bliver beløbet fordelt udover de månedlige leasingrater.

Samtidig kan man også få forsikring med for kun 500 kr. pr. måned,
uanset status og alder, og det kan jo være billigt for nogen.