Biler i Bella - hvor er Audi, Skoda og VW?
Fra : Thomas Landberg

Dato : 28-02-06 19:32

Har ovennævnte tre mærker valgt at boycutte messen?

http://www.bileribella.dk/biler

Mærkværdigt.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv. Introtilbud: 10 %
på alle Philips/Osram autopærer.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-06 21:28

Thomas Landberg wrote:
> Har ovennævnte tre mærker valgt at boycutte messen?
>
> http://www.bileribella.dk/biler

De ved bare, hvor tingene sker...
Nemlig Biler for Alle i Herning...

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-02-06 22:12

> Har ovennævnte tre mærker valgt at boycutte messen?
>
> http://www.bileribella.dk/biler
>
> Mærkværdigt.

Jeg mener at huske at Seat ikke deltog for et par år siden, fordi de ikke
kunne få en stand ved Audi og Vw.
Det er vist noget med at standene tildeles efter hvor længe et bilmærke har
deltaget i udstillingen.

Måske er det noget lignende der sker nu.

Niels