Tilbud på biler i biler i bella ?????
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-06 16:58

Hejsa NG.
ja vi skal have ny bil.
så vi tænke på om Toyota har tilbud eller nedslag på deres biler der inde
???
fx spar x antal kroner hved at købe bil der inde ??
er der nogle af jer der kender nået til det.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 18:54

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ???
> fx spar x antal kroner hved at købe bil der inde ??
> er der nogle af jer der kender nået til det.

Næsten alle bilkøbmand sælger da deres NYE biler med store rabatter i deres
alm. butikker, så det behøver du ikke specielt at tage på messe for

--
Tom

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-06 18:56

Hejsa tom

der jeg kikket hos vores lokale Toyota forhanler og kikket på Den nye Yaris
2.
hva der ikke nået rabat på den )-:
så hvis du kender en forhandler eller har hørt om en så må du da godt lige
skrive det.
og kan man Prutte med en bil forhandler om en ny bil ???
eller siger de barer nej ???

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 19:26

> [...]
> skrive det.
> og kan man Prutte med en bil forhandler om en ny bil ???

De har da skrevet i aviserne om at lige giver forhandlerne helt op til
30-40.000 Kr i rabat på mellemklasse biler, så det er da bare at gå til dem
hos risgnaskerne og forlange mindst en 10-15.000 Kr i rabat på en yaris
Vil den ene toyota forhandler ikke så prøv evt at køre lidt efter en anden
toyota forhandler

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-06 21:30

Tom wrote:
> [...]
> til dem hos risgnaskerne og forlange mindst en 10-15.000 Kr i rabat
> på en yaris Vil den ene toyota forhandler ikke så prøv evt at køre

Har en kollega, som var fordi Toyota.
Den pris forhandleren startede med for en Avensis var ca. 50.000 kr. under
listeprisen.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-06 21:50

ok ham jeg hva hos startet med liste prisen.
og gav tilbud på den pris.
kan værer at jeg skal snakke med ham sælgerne igen og sprøge efter nået
rabat.
det er en del penge jeg smider hos dem.

Thomas
meddelelse news:4404b2cd$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...