Min nye poleremaskine - problemer!
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-06 11:12

Hej gutter!

Jeg fik købt en lækker DeWalt DW-849QS poleremaskine i en tysk webshop og til en
rimelig pris (2000,-) alt inklusive. Maskinen virker virkeligt som kram og jeg
kan knap vente med at komme igang med at polere Escorten :)

Dog er der et problem, idet centermøtrikken er et par numre for stor i gevindet
- den kan "presses" nedover spindlen(!).

Kan ikke rigtig blive klog på om DeWalt har europagaranti eller ej. Har mailet
dem uden at få svar

Ved nogen af jer, om jeg kan henvende mig til en dansk forhandler/distributør og
få en passende møbasse?

Jeg bor nemlig ikke langt fra http://www.pbroesen.dk/

PS: Behøver ikke nogen lektion om hvor langt væk man køber tingene kontra hvad
man må leve med af problemer i forbindelse hermed

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 28-02-06 11:52

Kim Voss Schrader wrote:
> Ved nogen af jer, om jeg kan henvende mig til en dansk
> forhandler/distributør og få en passende møbasse?

Det er da garanteret en M14 ligesom til vinkelsliberne.

> Jeg bor nemlig ikke langt fra http://www.pbroesen.dk/

Så gå dog derind og køb en møtrik :D

> PS: Behøver ikke nogen lektion om hvor langt væk man køber tingene
> kontra hvad man må leve med af problemer i forbindelse hermed

Nejnej, sådan en har du jo allerede fået :P

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-06 12:58

Hej!

Lars L. Hansen wrote:

> Det er da garanteret en M14 ligesom til vinkelsliberne.

Men udformningen kan godt være anderledes. Min har en "plade" monteret, så det
er ikke kun en møtrik.

> Så gå dog derind og køb en møtrik :D

Well, egentligt er det jo ikke _mit_ problem, at DeWalt har leveret en forkert
dims til maskinen. Men ok, jeg overlever nok hvis den kun koster en halvtredser :)

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 18:51

> [...]
>
> Well, egentligt er det jo ikke _mit_ problem, at DeWalt har leveret en
> forkert dims til maskinen. Men ok, jeg overlever nok hvis den kun koster

Har du ikke bare kontaktet sælger?

--
Tom

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-06 20:38

Hej!

Tom wrote:

> Har du ikke bare kontaktet sælger?

Det kan det jo ende med, men de taler jo tysk (yikes :)). Men uanset hvad,
problemet er vel i sidste ende DeWalts da de har pakket produktet forkert.