I hvilken er der mest plads ?
Fra : Jesper

Dato : 28-02-06 10:50

1) Ford Mondeo stc. 1997
2) Citroen Xantia stc. 1999

Og hvilken ville I vælge ?

/Jesper

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-02-06 11:00

Jesper skrev:

> 1) Ford Mondeo stc. 1997
> 2) Citroen Xantia stc. 1999
>
> Og hvilken ville I vælge ?

Nu starter du nok en religiøs diskussion Jeg villle nok vælge
Xantia'en, det skulle være den bedste bil Citroën har lavet og får
en rimelig medfart hos www.autobild.de.

Og jeg vil tro (ingen dokumentation!) at Forden har en mere udpæget
tendens til at oxidere - det er ikke uvæsentligt ved halvgamle biler.
Jeg taler af erfaring :-/

mvh

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 11:15

"Martin Sørensen" <santana.sorensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
Jesper skrev:

> 1) Ford Mondeo stc. 1997
> 2) Citroen Xantia stc. 1999
>
> Og hvilken ville I vælge ?

Nu starter du nok en religiøs diskussion

Narj, det er som at vælge imell. kolera el. pest, hvilken er værst? ;).

enig, hvis det skal være de to.

Fra : KS

Dato : 28-02-06 11:17

Jesper skrev:

> [...]
Nu starter du nok en religiøs diskussion Jeg villle nok vælge
Xantia'en, det skulle være den bedste bil Citroën har lavet og får

----

Jeg ville også klart vælge en Xantia, det er det suverænt mest komfortable
køretøj jeg har haft og kørt i i det hele taget. Det er en stor bil med
massere plads, og om den er størrere eller mindre en modeo tør jeg ik sige,
men mit valg er klart. Mht. reperationer ville jeg ikke være specielt bange.
Men ikke kaste mig ud i en Activamodel...

/Ken

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-02-06 11:22

Jesper wrote:
> 1) Ford Mondeo stc. 1997
> 2) Citroen Xantia stc. 1999
>
> Og hvilken ville I vælge ?
>
> /Jesper

Umiddelbart vil jeg tro at Mondeo'en er den største.
Selv ville jeg gå efter Xantia'en. Vi er en familie på 4, og den sluger
snildt en ferie oppakning incl. barnevogn.

Mvh
Søren

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-02-06 13:17

> 1) Ford Mondeo stc. 1997
> 2) Citroen Xantia stc. 1999

Pladsen er rimelig i dem begge.

Jeg er mest til tyske biler - men hvis valget stod mellem dé to biler, så
tog jeg med sikkerhed en Xantia.

Fin bil, undervurderet og så ruster den ikke ad h***** til som Ford´en.

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt