Hvordan udbedrer jeg rust?
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-02-06 10:49

Min stenplade foran er slemt rusten. Det er kun overfladisk rust. Hvordan
ordner jeg selv det (minus lakering), så det kommer til at holde, eller er
det helt umuligt?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-06 10:51

Hej!

Kim Frederiksen wrote:

> Min stenplade foran er slemt rusten.

Hvordan kan sten ruste?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-02-06 10:52

> Hvordan kan sten ruste?

Det er en sjælden, meget jernholdig form for sten

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-02-06 16:02

Kim Frederiksen skrev:
> Det er en sjælden, meget jernholdig form for sten

Den kaldes også for 'jernmalm', og du kan kende den ude i naturen ved at
den er rustrød.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 19:09

Finn Guldmann wrote:

> Den kaldes også for 'jernmalm', og du kan kende den ude i naturen ved
> at den er rustrød.

Lissom min bil! Wheeeeeeee!

mvh.
Kim Frederiksen