CSS Validator
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 30-12-00 20:52

Hej,

Hvor findes subj. til download? Jeg har prøvet den på w3.org, men jeg kan
ikke få det til at virke, når jeg har downloadet.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Klaus Seidenfaden

Dato : 31-12-00 10:03

Rasmus Nielsen skrev i meddelelsen <92lefm$58n$1@news.inet.tele.dk>...
>Hvor findes subj. til download? Jeg har prøvet den på w3.org, men jeg
kan
>ikke få det til at virke, når jeg har downloadet.

Det kan jeg da (bortset fra at fejlmeddelelser scroller ud af vinduet
inden jeg når at læse dem). Hvad er det der ikke virker hvordan? Du
skal jo have en java fortolker. Jeg har Sun's JRE (Java Runtime
Environment) som følger med Opera, men også kan downloades fra øh... Go
figure.

-- Klaus.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 31-12-00 14:13

On Sun, 31 Dec 2000 10:03:02 +0100, Klaus Seidenfaden wrote:

> Jeg har Sun's JRE (Java Runtime Environment) som følger med Opera,
> men også kan downloades fra øh... Go figure.

Vildt gæt: Sun.

(Hæh, det var s'gu rigtigt: <http://java.sun.com/j2se/1.3/jre/>)

,

--
"Philosophy - is talk on a cereal box" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk