Tseng ET4000/W32p dødt?
Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 13-06-01 20:43

Jeg har et gammelt Tseng ET4000/W32p, som intet signal sender til skærmen
Maskinen som jeg prøver kortet på, indeholder kun 128 MByte RAM en harddisk
og så ovennævnte grafikkort, så det er formodentlig ikke en hardware
konflikt.
Grafikkortet har 3 jumpere, dvs. der er 8 kombinationsmuligheder (2*2*2) for
at sætte jumperne, og ved ingen af kombinationerne får jeg signal igennem.
Er dette kort vitterligt dødt, eller er der håb forude?

/Mikkel

Fra : Peter Pan

Dato : 14-06-01 22:18

"Mikkel Gravgaard" <mikkel@klokkeDOESNOTLIKESPAM.dk> wrote in message
> [...]
harddisk
> og så ovennævnte grafikkort, så det er formodentlig ikke en hardware

Ehh? Ingen processor???? Harddisken kan du godt prøve at tage ud, således at
du kun har bundkort, processor, ram og grafikkort. Så er alt andet hardware
udelukket som fejl.

> [...]
> at sætte jumperne, og ved ingen af kombinationerne får jeg signal igennem.
> Er dette kort vitterligt dødt, eller er der håb forude?

Spild ikke for meget tid på et så gammelt kort. Ethvert nyt gammelt kort er
10 gange så godt, og kan fåes ned til under 200 kroner.

Mvh
Anders

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 14-06-01 21:20

Arghg! Da brast mit hjerte. Min kærlighed til dette kort er stort!
Nå, what the hey, man kan jo, som du siger, få et kort til ingen penge.
F.eks. et AGP 3d kort m 8 MB t. under 300 kr!
Tak for svaret :)

/Mikkel