Skærme
Fijala 3554
OT? Skifte billede på skrivebord
Fra : eh

Dato : 06-03-06 09:40

Dette emne er måske OT her. Så vær venlig at henvise mig til den rigtige
gruppe.

spørgsmål: Min Mac kan indstilles til at´skifte skrivebordsbilleder
automatisk, f.eks. mellem 5 forskellige billeder. Jeg kan ikke finde et
tilsvarende indstillingspunkt på min Dell PC. Er det fordi det ikke findes?
Mvh
Erling

Fra : Kim S

Dato : 06-03-06 09:47

"eh" <eh-dh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> automatisk, f.eks. mellem 5 forskellige billeder. Jeg kan ikke finde et
> tilsvarende indstillingspunkt på min Dell PC. Er det fordi det ikke

Højreklik på skrivebordet, og vælg egenskaber.

Mvh, Kim

Fra : eh

Dato : 06-03-06 10:11

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "eh" <eh-dh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Højreklik på skrivebordet, og vælg egenskaber.
>
> Mvh, Kim

Tak for svaret, men det hjalp ikke så meget. Jeg har fundet det
indstillingssted gennem start>kontrolpanel>skærm.....
Hvad Mac'en kan er at jeg vælger f.eks. 5 flotte damer, og så skifter
skærmbilledet mellem disse 5 f.eks. hvert 10.minut eller hvad jeg nu vil
have.
Kan PC'en sådan noget?
MVH
Erling

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 06-03-06 14:32

"eh" <eh-dh@mail.dk> wrote in message

> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

>>> Mvh

> [...]
> Hvad Mac'en kan er at jeg vælger f.eks. 5 flotte damer, og så skifter
> skærmbilledet mellem disse 5 f.eks. hvert 10.minut eller hvad jeg nu vil

Ikke umiddelbart, men du kan få baggrunden til at vise indholdet af en
html-side og så kan du selv programmere det i HTML.

Niels Dybdahl

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 06-03-06 17:02

Niels Dybdahl wrote:
> "eh" <eh-dh@mail.dk> wrote in message

> Ikke umiddelbart, men du kan få baggrunden til at vise indholdet af en
> html-side og så kan du selv programmere det i HTML.
>
> Niels Dybdahl

http://www.nuonsoft.com/wallpapercycler/

/Cag

Fra : eh

Dato : 06-03-06 21:09

"Cag (2730)" <cag_dk@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> http://www.nuonsoft.com/wallpapercycler/
>
> /Cag
Hej, Cag, og tak.
Den side ser fornuftig ud. Jeg prøver mig først frem med freeware-versionen.
Mvh
Erling

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 07-03-06 23:11

"eh" <eh-dh@mail.dk> wrote in

> Hej, Cag, og tak.
> Den side ser fornuftig ud. Jeg prøver mig først frem med
> freeware-versionen.

Du kunne også prøve Powertoys Wallpaper changer
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ce1d596b-6851-
4948-ab76-b5ff22d37d69&DisplayLang=en

/flemming
--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'