Gunnar007 wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:4401c633$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
> > alexbo wrote:
> >> Hvis det ikke lykkes så skriv til forsikringen at I ikke er tilfreds
> >> med resultatet, så overtager de problemet.
> >
> > Er du sikker?
>
> Det er jeg, for jeg fik lavet en røvskade får nogle år siden.
Det samme her, dog sidste år.
> 5 mdr senere beygndte der at komme rust i pladesamlinger der hvor de havde
> lavet den.
Hos mig virkede elbagruden ikke, og dette dokumenteret i en FDM
testrapport som mit forsikrignsselskab altid får lavet ved større
skader.
> Så kørte jeg til værkstedet igen, de forsøgte at udbedre det, men jeg var
> overhovedet ikke tilfreds,
> kontaktede mit forsikringsselskab, som bekostede en fdm test, som derefter
> bad værksted udbedre alle
> fejl fra denne test.
> Værkstedet var noget tunge og danse med, men det gik
Allerførst ville de (værkstedet) ikke lave det ordentligt, de sagde
at de havde forsøgt at lodde det, men det holdt ikke. De henviste mig
så til taksatoren, som jeg snakkede med.
Han sagde at det var der ikke noget at gøre ved, mange biler kørte
rundt med defekte elbagruder. Det svar ville jeg ikke godtage, og
henviste til at bilen jo gerne skulle være som før uheldet, og at
ruden virkede. Så prøvede han om han kunne få mig til at betale
ruden og værkstedet til at betale timelønnen. Det afslog jeg blankt,
og desuden sagde jeg til ham at jeg ville kontakte mit
forsikringsselskabet hvis ikke værkstedet og ham fandt en løsning
uden udgifter for mig.
Enden blev at modpartens forsikringsselskab betalte ruden, og
værkstedet betalte arbejdslønnen.
--
Christian
www.yee-haw.dk