Det blev sgis'me en grøn previa ;)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-02-06 23:36

G'sen aften i hytterne

Så vendte vi hjem fra Fyen's land, med byttet - en nydelig Previa

Selv om sælgeren havde fortalt at den nok skulle transporteres hjem,
tog jeg chanchen - og det gik på nær de sidste 16Km da fint nok -

/nu slåsser jeg bare med lidt tinnitus ;)

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/index.htm

Når vi skal reparere bagtøjet, kommer der en fotostorie om det

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-02-06 23:46

jan@stevns.net wrote:
> G'sen aften i hytterne
>
> Så vendte vi hjem fra Fyen's land, med byttet - en nydelig Previa

Tillykke med den.
Hvor mange gange måtte i så tanke på vejen hjem ?

> Selv om sælgeren havde fortalt at den nok skulle transporteres hjem,
> tog jeg chanchen - og det gik på nær de sidste 16Km da fint nok -

Uha det bringer minder frem, engang hvor jeg trak 2 sorte striber på
Holbækmotorvejn midt under en overhaling, det var såmænd bare bagtøjet der
satte sig.
Det var dog i en Ford.

> /nu slåsser jeg bare med lidt tinnitus ;)

Stoppede den ikke samtidigt med bagtøjet ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 00:12

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Tillykke med den.

jo tak ;)

>Hvor mange gange måtte i så tanke på vejen hjem ?

Jeg hældte 200kroner på i Fåborg - der er stadig en kvart tank på

>Stoppede den ikke samtidigt med bagtøjet ?

Nope ;)

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 01:39

Når du skriver bagtøjet der skal laves er det lejer ved hjul eller hur

Bemærk at hvis kardangen skal skilles ad skal den i samme huller igen eller
får du rystelser , hvis du lige forstår hvad jeg mener :)

PE

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 02:01

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev :

>Når du skriver bagtøjet der skal laves er det lejer ved hjul eller hur

Jeg ved først hvad der er galt, når det er skilt ad - ethvert spor af
krafoverføring ligger 500 meter nord for Strøby ;)

>Bemærk at hvis kardangen skal skilles ad skal den i samme huller igen eller
>får du rystelser , hvis du lige forstår hvad jeg mener :)

Sagtens ;)

Fra : Anders Sørensen

Dato : 26-02-06 00:37

Den Sat, 25 Feb 2006 23:36:26 +0100, skrev jan@stevns.net:

> [...]
>
>http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/index.htm
>
>Når vi skal reparere bagtøjet, kommer der en fotostorie om det

Det var da også på tide med en japaner. Endda en af den gode slags.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 01:44

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev :

>Det var da også på tide med en japaner. Endda en af den gode slags.

Hehe - jeg sidder stadig og grubler lidt over hvorfor en del har den
tro at sådan en previa er noget særligt ;)

Den er da så almindelig at jeg lige nu har glemt hvordan der ser ud
inde i den.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 26-02-06 01:48

Den Sun, 26 Feb 2006 01:43:36 +0100, skrev jan@stevns.net:

>Hehe - jeg sidder stadig og grubler lidt over hvorfor en del har den
>tro at sådan en previa er noget særligt ;)
>
>Den er da så almindelig at jeg lige nu har glemt hvordan der ser ud
>inde i den.

Det var nu også mærket jeg hentydede til. Men Previaen er da også en
fin vogn.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 02:03

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev :

>Det var nu også mærket jeg hentydede til. Men Previaen er da også en
>fin vogn.

bestemt - bortset fra reminisenserne til sporvogne's lyd, kører den
fatisk rigtigt hæderligt.

Jeg drillede bare med at folk nok har haft tendens til at anprise
Previa'en lidt mere end den nok er berettiget til - den skulle jo gå
for at være en luksusvarevogn ;)

Så meget luksus, at selv udløseren til tankdækslet var en gåde for os
;)

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-06 11:44

> Jeg drillede bare med at folk nok har haft tendens til at anprise
> Previa'en lidt mere end den nok er berettiget til - den skulle jo gå
> for at være en luksusvarevogn ;)

Jow, jow. Bortset fra dét, så har den altså nogle rigtig gode
køreegenskaber. "Centermotoren" gør at man rent faktisk kan "svinge"
hurtigere end langt de fleste familiepotter...

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 12:14

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Jow, jow. Bortset fra dét, så har den altså nogle rigtig gode
>køreegenskaber. "Centermotoren" gør at man rent faktisk kan "svinge"
>hurtigere end langt de fleste familiepotter...

måske måske ;)

mht køreegenskaber, så lagde jeg mærke til at den åbenbart er uhyre
sidevindsstabil, underligt nok - den rokkekde knapt da jeg fes forbi
pylonerne på StoreBælt ;)

(det plejer at rykke lidt i de fleste biler)

Fra : Henrik B.

Dato : 26-02-06 12:37

> måske måske ;)
>
> mht køreegenskaber, så lagde jeg mærke til at den åbenbart er uhyre
> sidevindsstabil, underligt nok - den rokkekde knapt da jeg fes forbi
> pylonerne på StoreBælt ;)

Jep.

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 13:45

KLIP

> Jep.

Måske, måske..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-06 14:19

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Så meget luksus, at selv udløseren til tankdækslet var en gåde for os

Noget i stil med frontklappen på Scorpio?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 14:48

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Noget i stil med frontklappen på Scorpio?

Sjovere !

Du skulle da bare have set fruen lede efter håndbremsen ;)

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 01:53

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så vendte vi hjem fra Fyen's land, med byttet - en nydelig Previa

Af hjertet Tillykke med skrumlet.

Er den nu også røgfri til den pris..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 02:04

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Af hjertet Tillykke med skrumlet.

Takker !

>Er den nu også røgfri til den pris..?

Den røg fælt bagfra på vejen gennem Køge, så svaret må blive et nej ;)

Fra : Mogens...

Dato : 26-02-06 09:18

> [...]

Det samme herfra... :)

Jeg er ret overrasket - hvordan kan en inkarneret Opel/Ford-
mand finde på at købe SÅ speciel en japansk øse. Kræver
jo mere end almindeligt værktøj for at reparere samt er al-
deles uøkonomisk. Men måske rummeligheden var emnet?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 09:59

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Det samme herfra... :)

Tak ;)

>Jeg er ret overrasket

Hehe - netop den, ventede jeg spændt på måtte komme ;)

>- hvordan kan en inkarneret Opel/Ford-mand finde på at købe
>SÅ speciel en japansk øse.

Tøsedreng, er jo nok den sidste betegnelse nogen kan hæfte på mig, så
hvorfor ikke gribe til extremerne ? Men ordet "speciel" undrer mig
lidt - og falder da lidt i tråd, med hvad jeg svarede Anders - jeg
ved dælme ikke hvorfor folk anser den som noget specielt, andet end en
oplukset varevogn ;) OK, siden lygterne er forskelligt farvet i hver
ende, kan manjo regne ud hvad der er for og bag på den, men derudover
er den da ikke noget ;)

>Kræver jo mere end almindeligt værktøj for at reparere samt er aldeles uøkonomisk.

Værktøjsproblemet er da nemt at gennemskue - brormanden og jeg, har jo
tømt hylderne med det almindelige værktøj, efterhånden !

Økonomien får fruen da helt selv lov at stå for - og vi er så ved at
nærme os virkeligheden :

>Men måske rummeligheden var emnet?

Præcis ! ok, der var faktisk 2 årsager.

1: Hun er jo gået i krig, med at få banket den hundekennel (*1) op, og
da BernerSennen vufferne hører til de store hunde, er der opstået et
behov, der ikke kan dækkes med små potter.

Previa'en er rigtig fiks til formålet, og hart jo et dejligt stort
varerum (der er rigtigt mange Previa'er i Bernerklubben)

1a - økonomien er til at overse, da hun jo i kraft af "firma" vil
kunne trække en hel del af driften fra i regnskabet

2: Vi - dvs. hun har truffet beslutning om at nedlægge Klarskov Taxi,
så de af ungerne der har haft for uvane at forvente fragt land og rige
rundt, må jo til at lappe cyklerne, alternativt benytte "apostlenes
heste" - den ene's kæreste har en bil - der oftest "ikke kan køre",
da han som unge smarte flest, har voldsænket den - og jeg ved ikke
hvad ;)
Den er sgu' smart - men køre ned at markvejen - det kan den søreme
ikke, hvilket vi søreme aldrig benytter enhver lejlighed til at påtale
;)

Karina, som vi havde med på vor rundtur, har lugtet lunten - fnis! -
og er da oprigtigt bekymret på søstrenes vegne - hende kan man
sjældent skjule noget for.

*1 http://www.bernerhuset.dk/Dusty/ og
http://www.bernerhuset.dk/Nanna/ kan give et billede af hvor store
vuffer vi snakker om - den tredie tæve kommer jo til sommer.

(det aller værste er at jeg egentligt er begyndt at synes om bilen -
Uhhh det er sløje tider for standhaftigheden ;)

Fra : Mogens...

Dato : 26-02-06 10:10

> Hehe - netop den, ventede jeg spændt på måtte komme ;)

Jow jow... :)

> Men ordet "speciel" undrer mig lidt - ved dælme ikke hvorfor folk
> anser den som noget specielt

Motor under gulvet !

> Værktøjsproblemet er da nemt at gennemskue - brormanden og jeg, har jo
> tømt hylderne med det almindelige værktøj, efterhånden !

Men den repareres næppe "hele vejen" med dét...

> Økonomien får fruen da helt selv lov at stå for - og vi er så ved at
> nærme os virkeligheden :

We will see :)

> [...]
> http://www.bernerhuset.dk/Nanna/ kan give et billede af hvor store
> vuffer vi snakker om - den tredie tæve kommer jo til sommer.

Ford Transit?

> 1a - økonomien er til at overse, da hun jo i kraft af "firma" vil
> kunne trække en hel del af driften fra i regnskabet

Here we go again, Bee Jay

> [...]
> Karina, som vi havde med på vor rundtur, har lugtet lunten - fnis! -
> og er da oprigtigt bekymret på søstrenes vegne - hende kan man

LOL - så kender vi dig igen. Tilbage med fuld styrke

> (det aller værste er at jeg egentligt er begyndt at synes om bilen -
> Uhhh det er sløje tider for standhaftigheden ;)

Lad os nu se - alt nyt er jo spændende, indledningsvist...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 10:48

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Motor under gulvet !

Hvor hulen har du den ide fra - den ligger ude foran ;)

>Men den repareres næppe "hele vejen" med dét...

Åehh - den tid den sorg ;)

>Ford Transit?

Det var mit første forslag til fruen - hendes "response" vil jeg ikke
vise offentligt ;) De der muhammed tegninger er det rene vand i
sammenligning

>Here we go again, Bee Jay

Joehhh- jaehhhhh ...

>LOL - så kender vi dig igen. Tilbage med fuld styrke

Hehe - Så skulle du bare se den advokat, og hans klient, hvis
"klunker" befinder sig i skruestikken lige pt.

>Lad os nu se - alt nyt er jo spændende, indledningsvist...

Ja - men ser du ..... fruen er jeg stadig (27 år efter) svært glad
for - så det.......

Fra : Mogens...

Dato : 26-02-06 10:53

> Hvor hulen har du den ide fra - den ligger ude foran

OK - idé'en har jeg sikkert fra dk.fritid.bil

Fra : Mogens...

Dato : 26-02-06 10:55

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> OK - idé'en har jeg sikkert fra dk.fritid.bil

Citat:
En af ulemperne ved Previa, er at det er et helvede at skrue på
den, man skal nemlig have føresædet vippet tilbage for at komme ned
til "motor inspektionsrummet" og hvis det er en gulplade-Previa skal
man skrue beskyttelsespladen af bag føresædet først"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 11:40

> [...]

>til "motor inspektionsrummet" og hvis det er en gulplade-Previa skal
>man skrue beskyttelsespladen af bag føresædet først"

Åeh ja - på den led - så har du jo rimeligt ret - den ligger akavet,
men gudskelov ikke sådan under bilen ;)

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 13:54

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Here we go again, Bee Jay

Den er opgivet til 9,5 km/l.

Jeg har en gang lejet en 2.4i på hvide plader fyld op med folk.

Vi skulle fra KBH til Vejle. Vi måtte tanke 2 gange....

Så den koster vel mellem 2 og 4 hunde i brændstof om året..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leo Jensen

Dato : 26-02-06 14:14

> [...]
>
> Jeg har en gang lejet en 2.4i på hvide plader fyld op med folk.
>
> Vi skulle fra KBH til Vejle. Vi måtte tanke 2 gange....

En 30-liters tank ??

Leo

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 14:28

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En 30-liters tank ??

Det blæste en halv pelikan, 7 mennesker med fuld oppakning og pelikanen
direkte imod os.

Vi kunne se på tankmåleren, hver gang speederen blev aktiveret..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-02-06 15:06

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev

> Det blæste en halv pelikan, 7 mennesker med fuld oppakning og pelikanen
> direkte imod os.
>
> Vi kunne se på tankmåleren, hver gang speederen blev aktiveret..

Så kunne hjemturen vel klares på 5 liter ?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : BJ

Dato : 26-02-06 17:43

KLIP

> Så kunne hjemturen vel klares på 5 liter ?

Aner det ikke, vi efterlod potten hos udlejningsfirmaet i Vejle.

Men du kan måske have ret, hvis den kører med åben bagklap.

Det ville være noget af et "sejl" at sætte på skuden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bjørn

Dato : 28-02-06 08:55

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

De holder ikke :) En makker har haft sådan en vogn, et par stykker lavere er
vist tættere på ;)

> En 30-liters tank ??

Svjh er det 70?

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 02:00

> Så vendte vi hjem fra Fyen's land, med byttet - en nydelig Previa

Tillykke med investeringen.

http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/index.php virker ikke.

Mvh. Allan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 07:42

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev :

>Tillykke med investeringen.

Takker

>http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/index.php virker ikke.

Jeg ved det desværre godt - SQL serveren er braset sammen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 26-02-06 10:15

> Jeg ved det desværre godt - SQL serveren er braset sammen

Det burde du jo have fikset for længe siden Jan, du har jo ikke andet at
lave (siger andre). *G*

MVH Hans

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 10:49

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@get2net.dk> skrev :

>Det burde du jo have fikset for længe siden Jan, du har jo ikke andet at
>lave (siger andre). *G*

De aner ikke hvad "de" ævler om ;)

Jeg er ikke SQL expert - det har jeg folk til ;)

(Bjørn vågner vel af sin døs, på et tidspunkt ;)

Fra : Bjørn

Dato : 28-02-06 08:56

> De aner ikke hvad "de" ævler om ;)

Jow - noget med at man ikke kan lære en gammel hund nye tricks ;)

> Jeg er ikke SQL expert - det har jeg folk til ;)
>
> (Bjørn vågner vel af sin døs, på et tidspunkt ;)

Morn :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-03-06 06:47

"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev :

>Jow - noget med at man ikke kan lære en gammel hund nye tricks ;)

Det er ihvertfald svært ;)

>Morn :)

Jamen hallihalløj - der er han jo :=)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 11:41

jan@stevns.net skrev :

>Når vi skal reparere bagtøjet, kommer der en fotostorie om det

Dagslys billeder er så lagt op nu ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-06 14:17

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> /nu slåsser jeg bare med lidt tinnitus ;)

Så skal du da bare ringe til tinitusforeningen.

Når du får fat på telefonsvareren lyder det således:
'Du har ringet til Tinitusforeningen, vær venlig at lægge en besked efter
hyletonen.'¨

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-02-06 14:36

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> G'sen aften i hytterne

Te'løkk me' 'en

Glæder mig allerede til historien om bagtøjsreparationen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 26-02-06 20:51

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> G'sen aften i hytterne
>
> Så vendte vi hjem fra Fyen's land, med byttet - en nydelig Previa

Tillykke - altid rart at få udvidet vognparken.

> /nu slåsser jeg bare med lidt tinnitus ;)

Årh pjat - det er bare en undskyldning for at kunne tysse på hende

> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/previa/index.htm
>
> Når vi skal reparere bagtøjet, kommer der en fotostorie om det

Det ser ud som om der er en del at gå i gang med - nu er den vel ikke købt
som en undskyldning for at holde sig væk fra computeren vel?

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-02-06 21:24

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev :

>Tillykke - altid rart at få udvidet vognparken.

tak - åehhh, den har været større ;)

Efter jeg besluttede at alt skal kunne holde under tag, skete der en
kendelig reduktion

(på et tidspunkt lignede det dælme en autohandel)

>Årh pjat - det er bare en undskyldning for at kunne tysse på hende

Narjjjjj - det klares ved blot et se på hende - så grubler jun nemlig
over hvad jeg har i gære ..... de kære væsner kan jo ikke
multitaske, så enten spekulerer de, eller taler

>Det ser ud som om der er en del at gå i gang med -

Det er skam til at overse. Når jeg køber en æske foretrækker jeg en
hvor jeg kan overskue det, fremfor en sminket kasse

Denne holdt, hvor han stillede den (hos hans mekaniker) da den gik
kaput, så han har jo ikke kunne manipulere ;)

>...nu er den vel ikke købt som en undskyldning for at holde sig væk fra computeren vel?

Nope - dem er jeg skam afhængig af i hverdagen

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-02-06 01:57

> tak - åehhh, den har været større ;)
>
> Efter jeg besluttede at alt skal kunne holde under tag, skete der en
> kendelig reduktion

Ja jord er jo heller ikke til at betale nu om dage

> [...]
> over hvad jeg har i gære ..... de kære væsner kan jo ikke
> multitaske, så enten spekulerer de, eller taler

HeHe - du har været lige så heldig som mig kan jeg høre

> Det er skam til at overse. Når jeg køber en æske foretrækker jeg en
> hvor jeg kan overskue det, fremfor en sminket kasse

Helt enig - det er klart at foretrække frem for noget der lugter af hattelak
og ligner en rulle gaffatape i overstørrelse.

> Denne holdt, hvor han stillede den (hos hans mekaniker) da den gik
> kaput, så han har jo ikke kunne manipulere ;)

Det er da virkeligt et afhentningstilbud så Jeg krydser fingre for at
mekanikeren ikke er løbet med de beste dele mens den har holdt der.

> Nope - dem er jeg skam afhængig af i hverdagen

Det var rart at høre - velkommen i klubben.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-02-06 05:11

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev :

>Helt enig - det er klart at foretrække frem for noget der lugter af hattelak
>og ligner en rulle gaffatape i overstørrelse.

helt og addeles ;)

Jeg foreslår altid folk, der skal se på bil, at man på bedst mulig vis
får sig et overblik over opgavens omfang, så man ikke blivet taget med
bukserne nede - med denne kan jeg i værste fald, tage 2, save dem
over på midten, og lime dem sammen ;)

>Det er da virkeligt et afhentningstilbud så Jeg krydser fingre for at
>mekanikeren ikke er løbet med de beste dele mens den har holdt der.

Han har knapt rørt den. Fejlen på bagtøjet er vist klassikeren -
olien var løbet ud

At jeg kom næsten helt hjem er vel et rent tilfælde, men jeg har det
nu sådan at jeg helst har varen med hjem, hvis jeg handler.

Pudsigt nok er det første gang jeg oplever at strande med en bil, og
så skal de af alle biler ske i en 112%'er ;) Hah !!

Vi efterlod den ude foran indkørslen, og fik så i går aftes trukket
den ind - tænk dig, de sidste 2 meter til skafottet, kunne den selv
trække sig - under "viel geschrei, jammer und klagen"

Nu skal jeg have klumpen af, og set hvor mange spåner der ligger -
efter lyden at dømme bliver det nok et herligt syn ;)

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-02-06 11:24

> [...]
> får sig et overblik over opgavens omfang, så man ikke blivet taget med
> bukserne nede - med denne kan jeg i værste fald, tage 2, save dem

Fornuftigt råd - jo færre overraskelser jo bedre. Problemet er at folk ofte
forelsker sig i en bil når de ser den, og så kan alt nærmest være ligemeget.
Når de så - nogen gange ret hurtigt - opdager hvad der skal laves så får
piben en anden lyd.
Og inden du saver siger du lige til. Så starter jeg gerne op herfra og laver
stafetten til Stevns, for det må jeg simpelthen se

> Pudsigt nok er det første gang jeg oplever at strande med en bil, og
> så skal de af alle biler ske i en 112%'er ;) Hah !!

Ja det siger jo kun noget om at man ikke kan stole på reklamerne (eller kan
man hvis man ser bort fra de sidste 16 km)
Se på det fra den lyse side - den kunne have fået Yaris

> Vi efterlod den ude foran indkørslen, og fik så i går aftes trukket
> den ind - tænk dig, de sidste 2 meter til skafottet, kunne den selv
> trække sig - under "viel geschrei, jammer und klagen"

Den har godt vist at den var på vej mod bedre tider.

> Nu skal jeg have klumpen af, og set hvor mange spåner der ligger -
> efter lyden at dømme bliver det nok et herligt syn ;)

Ja det bliver lidt spændende - det ender vel under alle omstændigheder med
et nyt bagtøj gør det ikke?

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved