ford fiesta rust
Fra : Eivind

Dato : 25-02-06 21:29

Jeg har kigget på en brugt ford fiesta 1.25 16v fra 1998 med ca
60000km kørt. Bilen har en del rust nedenunder som jeg tog nogle
billeder af, de kan ses her
http://users.cybercity.dk/~dsl122012/rust.htm
(ca 1 MB billeder i alt, beklager den lidt dårlige kvalitet)
Er dette normalt for en Ford af den årgang og ser det ud til at være
overfladisk eller kan det være meget gennemtæring?
På forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-06 21:47

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er dette normalt for en Ford af den årgang og ser det ud til at være
> overfladisk eller kan det være meget gennemtæring?

Så vidt jeg kan se, så er der kun tale om overfladerust. Man kan vælge at
pudse det værste af med en stålbørste og så give den en ordentlig gang
undervognsbehandling som den virkelig trænger til.
Skøn motor sådan en yamaha med 75 HK

--
Tom

Fra : Sorensen

Dato : 25-02-06 22:10

Ja, jeg skulle ihvertifald ikke sætte mine sparepenge i denne bil. Find en
som har været undervognsbehandlet.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-02-06 22:26

Eivind skriver:

> [...]
> billeder af, de kan ses her
> http://users.cybercity.dk/~dsl122012/rust.htm
> (ca 1 MB billeder i alt, beklager den lidt dårlige kvalitet)

Hvis jeg var dig, vilel jeg styre udenom den bil...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : alexbo

Dato : 25-02-06 22:34

"Eivind" skrev

> Er dette normalt for en Ford af den årgang og ser det ud til at være
> overfladisk eller kan det være meget gennemtæring?

Det eneste der ser lidt trist ud er første billede, det er muligt at man kan
jage en skruetrækker gennem panelet.
Hvis du kan komme til det så prøv at trykke en nøgle gennem det mørke sted
midt på panelet.
Men selv i så fald er det ikke alvorligt, ellers er det som Tom skriver en
afrensning og behandling.

mvh
Alex Christensen