kan man konvertere fælge med en adaptor ?
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-06 19:09

Sådan en galant bruger 114,4x4 et 46 kan ma på nogen måde sætte 4x100 fælge
på ?? kan man få en adaptor eller lign ??

Mvh
Morten

Fra : Leo Jensen

Dato : 25-02-06 19:18

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan en galant bruger 114,4x4 et 46 kan ma på nogen måde sætte 4x100
> fælge på ?? kan man få en adaptor eller lign ??

Det findes. Jeg tror ikke det er lovligt, og du skal ud at finde en fælg med
endnu større ET for at få plads til adaptoren uden at øge sporvidden, og det
bliver ikke nemt.

Leo

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-06 19:31

> Det findes. Jeg tror ikke det er lovligt, og du skal ud at finde en fælg
> med endnu større ET for at få plads til adaptoren uden at øge sporvidden,
> og det bliver ikke nemt.

Hmm ok ØV.. :o/

Tak for svaret

Mvh
Morten

Fra : KubikH

Dato : 25-02-06 20:01

> [...]
> Sådan en galant bruger 114,4x4 et 46 kan ma på nogen måde sætte 4x100
> fælge på ?? kan man få en adaptor eller lign ??

Hej Morten
Hvis man er hardcore, (og der er plads) piller man nav, skiver og tromler
af.
Ned til den nærmeste maskinfabrik, og lad dem bore et nyt boltmønster.
Så er den ged barberet
Mvh
Niels