Fiat Ducato (nyere model)
Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 25-02-06 12:51

Er der nogle kloge hoveder, der ved om man kan få konstant spænding på
cigartænderstikkene inde i bilen.
Og er der evt. nogle mulighed for at få konstant 12v omme bagi, så man
kan smide sin konverter derom, pt. står den under passagersædet, og den
plads ville jeg gerne bruge til noget andet.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 25-02-06 13:27

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan smide sin konverter derom, pt. står den under passagersædet, og den
> plads ville jeg gerne bruge til noget andet.

Vil formentlig kan gøres ved at koble ciggartænderen til kabinelyset, på min
er der konstant spænding til kabinelyset.

MVH Hans

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 25-02-06 19:05

Hans L. Jørgensen fik sine fingre den 25 feb 2006 til at fremtrylle
følgende i dk.fritid.bil:

> [...]
>

> Vil formentlig kan gøres ved at koble ciggartænderen til
> kabinelyset, på min er der konstant spænding til kabinelyset.

Problemmet er jo bare, at kabinelyset ikke sådan lige kan komme om
bagi. Jeg har ikke noget lys i varerummet, andet end den lommelygte
jeg har deromme, som jeg bruger når det er mørkt. Og
cigartænderstikket er ikke forsikret lige så lavt som kabinelyset,
jeg skal bruge ca. 15A som det ene er sikret med.