Min radio gik ud...
Fra : Lauridsen

Dato : 23-02-06 11:13

Hej
Forleden da jeg var ude at køre gik min radio pludselig ud. Jeg har checket
sikringer og ingen er brændt af.. Sidder der måske en lille sikring og
gemmer sig i radioen?

Anyone?

/Lars

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-02-06 11:17

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Forleden da jeg var ude at køre gik min radio pludselig ud. Jeg har
> checket sikringer og ingen er brændt af.. Sidder der måske en lille
> sikring og gemmer sig i radioen?

Ja, nogle har.

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin Bak

Dato : 23-02-06 11:53

> "Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Ja, eller en sikring på ledningen der leverer strøm til radioen.
Det er almindeligt på ældre biler hvor radioen måske er eftermonteret.

Ellers er der jo den mulighed, at det var en UFO.
Men så burde radioen bare pludselig virke igen

Martin

Fra : Lauridsen

Dato : 23-02-06 18:01

> Ja, eller en sikring på ledningen der leverer strøm til radioen.
> Det er almindeligt på ældre biler hvor radioen måske er eftermonteret.
Har checket hvad der checkes kan.. Ingen gevinst desværre..

> Ellers er der jo den mulighed, at det var en UFO.
> Men så burde radioen bare pludselig virke igen
Ja for satan, hvorfor har jeg ikke tænkt på det.. Jeg tisser lige over kors
med min lillebrors hund, så kan det være at UFO'en kommer tilbage og min
radio igen virker..

/Lars

Fra : The MANN

Dato : 25-02-06 13:10

> [...]
> Forleden da jeg var ude at køre gik min radio pludselig ud. Jeg har
> checket sikringer og ingen er brændt af.. Sidder der måske en lille

Hvilken radio drejer det sig om ?

The MANN