Nye toner fra Saab...
Fra : Henrik B.

Dato : 21-02-06 19:54

en ser sgu da egentlig feeeed ud:
http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aiid=699592/

Artiklen:
http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=699592/

Og mere - på svensk:
http://www.n24.se/dynamiskt/bilar/did_11899508.asp

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : BJ

Dato : 21-02-06 19:56

news:43fb61d7$0$47031$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

KLIP

> en ser sgu da egentlig feeeed ud:
> http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aiid=699592/

Helt afgjort og det er jo også noget siden, de lavede en Sonet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 20:02

> en ser sgu da egentlig feeeed ud:
> http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aiid=699592/

Ser unægtelig ud som om man har skævet lidt til Viper da man tegnede bilen.

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-02-06 21:28

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ser unægtelig ud som om man har skævet lidt til Viper da man tegnede
> bilen.

Helt sikkert, den er direkte vulgær, der er mere GM end Saab i den. Mærket
er efterhånden reduceret til et klistermærke, man sætter på etellerandet
fancy påhit, man ikke tror på der er det store salg i.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-02-06 08:17

> Helt sikkert, den er direkte vulgær, der er mere GM end Saab i den. Mærket
> er efterhånden reduceret til et klistermærke, man sætter på etellerandet
> fancy påhit, man ikke tror på der er det store salg i.

Jeg synes nu det er dejligt at se at der stadig bliver designet biler der
siger tingene ligeud. Og så er den dejligt fri for skarpe kanter og hjørner,
som bildesignerne åbenbart ellers vil have alle nye biler skal have. Jeg
giver dog ret i at der er skævet lidt til Viper'en ... det generer mig
egentlig heller ikke, da den er en af de heftigte designs jeg har set i
mange år.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Henrik B.