Pajaro Sport på hvideplader
Fra : Grønne

Dato : 19-02-06 19:59

Sidder og kigge lidt på ny bil og undre mig over hvorfor jeg ikke kan finde
en Mitsubishi Pajero Sport på hvideplader ?

Kan det passe men ikke kan få det ? og hvad så hvis jeg henter en tysker ?

Net kunne nu ellers være en lækker vogn ? Er der nogen der ellers har
erfaringer med den på guleplader ?

/Grønne
Der drømmer om en hvidplade bil der må trække 2800kr....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-06 20:04

Grønne wrote:
> Sidder og kigge lidt på ny bil og undre mig over hvorfor jeg ikke kan
> finde en Mitsubishi Pajero Sport på hvideplader ?

Fordi der ikke er solgt mange af dem...

> Kan det passe men ikke kan få det ?

Næ.

> og hvad så hvis jeg henter en tysker ?

Så har du en...

> Net kunne nu ellers være en lækker vogn ? Er der nogen der ellers har
> erfaringer med den på guleplader ?

Niks. Men erfaring med undervognen samt motor. Det er en fin bil synes
jeg...
Hvad har du af penge til det?

> /Grønne
> Der drømmer om en hvidplade bil der må trække 2800kr....

Sådan en har jeg...

Fra : Leonard

Dato : 19-02-06 20:16

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote:

>Sådan en har jeg...

I hvilken automat er det den kan trække 2800 kr.?
- og kan den gøre det hver dag?
- - eller er det kun først på måneden, at den har penge på kontoen?

)

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Grønne

Dato : 19-02-06 21:06

> I hvilken automat er det den kan trække 2800 kr.?
> - og kan den gøre det hver dag?
> - - eller er det kun først på måneden, at den har penge på kontoen?

Der er penge i det, det er da derfor jeg vil ha en !!!

/Grønne

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-06 21:07

Leonard wrote:

> I hvilken automat er det den kan trække 2800 kr.?

Godt så.
Den trækker ca. 2.800 kr. om måneden i afdrag + afgift, MEN den kan også
trække 2.800 KG på krogen...

Fra : Grønne

Dato : 19-02-06 21:18

> Fordi der ikke er solgt mange af dem...

Har du set nogen her hjemme på hvideplader ?

> Så har du en...

Der er ifølge Told&Skat´s hjemmeside ikke importeret en eneste ?

> Niks. Men erfaring med undervognen samt motor. Det er en fin bil synes
> jeg...

Jeg har nu en "almindelig" Pajero, og den er jo ikke de fedeste til lange
ture på vej ! Er sporteren mere en landevejs firhjulstrækker ?

> Hvad har du af penge til det?

Det ved jeg ikke helt, men alternativet kunne blive min "gamle" Pajero
suppleret med en personbil og det er jo ikke nogen billig løsning !

> Sådan en har jeg...

Hvad er det for en du har ?

/Grønne

PS. Var det ikke dig der kendte en der var ude efter en Jeep Grand Cherokee
TD ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-02-06 21:53

Grønne wrote:
> Har du set nogen her hjemme på hvideplader ?

Ja, en enkelt, men den var dyr...

> Der er ifølge Told&Skat´s hjemmeside ikke importeret en eneste ?

OK.

> Jeg har nu en "almindelig" Pajero, og den er jo ikke de fedeste til
> lange ture på vej ! Er sporteren mere en landevejs firhjulstrækker ?

SVJV så er undervognen til Pajero sport stort set en L200...
Jeg synes, at man sidder bedre i Sporten end i den alm. Pajero.

> Det ved jeg ikke helt, men alternativet kunne blive min "gamle" Pajero
> suppleret med en personbil og det er jo ikke nogen billig løsning !

Næ, men det er en brugbar 4x4 på hvide plader heller ikke.
Vægtafgiften er høj...

> Hvad er det for en du har ?

http://www.grand-cherokee.dk/Jeep%20005.jpg
Jeg har dog fået de store 20" af, sat nogle mudder dæk på og hævet den 2"...

> PS. Var det ikke dig der kendte en der var ude efter en Jeep Grand
> Cherokee TD ?

Næ... Jeg spurgte til modellen for et stykke tid siden, men det var ikke
specifikt TD.
Jeg har dog haft en sådan '97...

Fra : Grønne

Dato : 19-02-06 22:08

> Ja, en enkelt, men den var dyr...

Kan du huske en ca. pris ?

> Næ, men det er en brugbar 4x4 på hvide plader heller ikke.
> Vægtafgiften er høj...

Nogen pris ide ?

> http://www.grand-cherokee.dk/Jeep%20005.jpg
> Jeg har dog fået de store 20" af, sat nogle mudder dæk på og hævet den
> 2"...

Tørstig sag med 2800 på krogen !

Grunden til at jeg kiggede på Pajero sport, er at den på gule plader
opfylder mine krav og ønsker og er til at få fro en rimelig pris. Men om den
er til at betale på hvide er jo et godt spørgsmål, som desværre skal
besvares af told&skat

/Grønne

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-02-06 21:19

Grønne wrote:

> Kan du huske en ca. pris ?

Niks. Men ca. 350.000 kr.

> Nogen pris ide ?

Jeg giver 10.500 kr.

> Tørstig sag med 2800 på krogen !

Tja. Ikke meget mere end uden. Det løber lige igennem...