Start problemer
Fra : Karsten Nilsson

Dato : 19-02-06 18:29

Min mazda 626 2,.0i fra 1991 vil ikke starte.
Jeg har den mistænkt for at der ikke kommer noget benzin frem, for der er
strøm nok men der sker ikke en disse når jeg prøver på at starte den.
den lugter nemlig heller ikke af benzin selv om jeg prøver at sidde og træde
på spederen.
nogen forslag.

Hilsen Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 18:46

> [...]
> strøm nok men der sker ikke en disse når jeg prøver på at starte den.
> den lugter nemlig heller ikke af benzin selv om jeg prøver at sidde og

Start med at checke de lette ting..

Kommer der gnist til tændrøret ??
og når du har tændrøret ude, lugter cylinderen så af benzin ??

/Juel

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 21-02-06 23:54

Nu er bilen sendt til mekaniker så må jeg se hvad han finder ud af.
Han siger at det er et kendt problem med mazda.
Hilsen Karsten

Fra : Karsten Nilsson

Dato : 22-02-06 20:29

Bil tilbage fra mekaniker, kan starte men kører af h til. Han har vist kun
skiftede tændrør efter hvad min mor sagde som hentede bilen.
Som skrevet kører af h til. hakker idet omd står og stiger og falder hvis
man holder stille, lyder meget hård i det. Ikke så villig til at tage gas i
andet gear, så den må tilbage igen.

Hilsen Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 20:35

> [...]
> man holder stille, lyder meget hård i det. Ikke så villig til at tage gas

.......til en ANDEN mekaniker?

Hvis en mekaniker kan sende en bil tilbage uden at opdage det du siger,
SÅ.....

--
Tom