Statistik på reparationsomkostninger
Fra : Kurt Olesen

Dato : 19-02-06 04:27

Hej

Er der nogen steder på nettet eller hos foreninger man kan se statistik over
hvad der bruges af reparionsomkostninger på de enkelte bilmærker udover
planlagte eftersynsomkostninger?
Og evt. hvad der er af garantisager?

Jeg er ved at være træt af min bil der går i stykker i utide - og koster det
vanvittige at få repareret.

Den uheldige ejer af en Suzuki Grand Vitara fra 2002.

Fra : Basil

Dato : 19-02-06 06:54

Kurt Olesen skrev d. 19-02-2006 i meddelelse
<43f7e5ac$0$11698$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:
> [...]

> vanvittige at få repareret.

> Den uheldige ejer af en Suzuki Grand Vitara fra 2002.

Det er den der Diesel-spand, med en PSA kværn i, ikke ?
Kai

Fra : Kurt Olesen

Dato : 20-02-06 03:24

Jo det er det.

Har du også uheldige erfaringer med den?

Fra : Basil

Dato : 20-02-06 10:48

Kurt Olesen skrev d. 20-02-2006 i meddelelse
<43f9286f$0$11172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>:
> Jo det er det.

> Har du også uheldige erfaringer med den?

Se mit svar på spørgsmålet i dk.teknik.bil
Kai