ford zetec motor information
Fra : martin

Dato : 16-02-06 09:51

Er her nogen der har noget information om ford zetec motorene.
jeg har google'ed i fyrre-tyve dage, uden held.

Jeg leder efter teknisk info boring, slaglængdt, komp.forh. , externe mål
og den slags.

Martin

Fra : Lars Hansen

Dato : 16-02-06 11:11

"martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har google'ed i fyrre-tyve dage, uden held.
>
> Jeg leder efter teknisk info boring, slaglængdt, komp.forh. , externe mål

Hej Martin

Jeg har et par dokumenter liggende som jeg gerne vil sende dig. Er din
E-mail rigtig??

MVH
Lars Hansen

Fra : martin

Dato : 16-02-06 12:07

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message

> [...]
>>
> Hej Martin
>
> Jeg har et par dokumenter liggende som jeg gerne vil sende dig. Er din

ved ikke send til
olsen73 SNABELAF gmail PUNKTUM com

martin

Fra : Lars Hansen

Dato : 16-02-06 13:33

> "Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message

> ved ikke send til
> olsen73 SNABELAF gmail PUNKTUM com
>
> martin

Er sendt til dig med e-mail..... (Ca. 2 Mb)

Lars Hansen

Fra : martin

Dato : 16-02-06 13:35

> "martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er sendt til dig med e-mail..... (Ca. 2 Mb)
>
> Lars Hansen

Takker og bukker

Fra : martin

Dato : 16-02-06 13:49

"Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message

> "martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er sendt til dig med e-mail..... (Ca. 2 Mb)
>
> Lars Hansen

Øhh nu vil jeg jo ikke virke utålmodig men....... jeg har ikke set noget
endu .

Fra : Lars Hansen

Dato : 16-02-06 14:11

> "Lars Hansen" <Lars.oeland@inet.uni2.danmark> wrote in message

> Øhh nu vil jeg jo ikke virke utålmodig men....... jeg har ikke set noget
> endu .

Det er i orden. Jeg har lige sendt dem igen. Umiddelbart skulle den forrige
mail også være røget afsted, men som sagt er den på vej igen.

Lars Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-02-06 11:40

martin skriver:

> Er her nogen der har noget information om ford zetec motorene.
> jeg har google'ed i fyrre-tyve dage, uden held.

Har du set:
http://www.zetecinside.com

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : martin

Dato : 16-02-06 12:09

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> martin skriver:

> Har du set:
> http://www.zetecinside.com
>

> Klaus
> Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ja! har været der men jeg her kun fundet noget på 2 liter versionen :-/

Men jeg prøver liiige igen , det skulle ikke være første gang at jeg
overser noget på nettet

Martin

Fra : Casper R

Dato : 16-02-06 16:08

> [...]
> jeg har google'ed i fyrre-tyve dage, uden held.
> Jeg leder efter teknisk info boring, slaglængdt, komp.forh. , externe mål

Har du prøvet passionford?
--

/CasperR
/89' RST