Sten i motorrummet, Citröen BX
Fra : KPH

Dato : 15-02-06 11:18

Hej

Vi har sten (ca. 2 cm. i diameter altså ikke perlesten) i vores
indkørsel.
Faktisk hver gang jeg åbner motor hjelmen til kærestens Citröen BX
ligger der en eller 2 sten i på motoren, nærmere bestemt ved siden af
tændrørene i topstykket.

Hvordan kan sten på den størrelse komme helt der op og er der andre
som har oplevet noget lignende??

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 15-02-06 12:33

Det er vel ikke nogen der driver gæk med dig

Er de for store til at side i dæk-rillerne?

ThomasT

Fra : Hans Jensen

Dato : 15-02-06 16:54

KN filter ..............

Eller mus

Hans

Fra : Møller

Dato : 15-02-06 17:24

"KPH" <harpoeth@gmail.com> wrote in message
[...]

Det kan kun være nisser
Møller

Fra : Michael D Clarke

Dato : 15-02-06 21:16

mår!!!
det er før set at de "bygge rede" om natten og når motore er varme.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 15-02-06 21:43

"KPH" <harpoeth@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du kan jo forsøge at få hende til at starte uden hjulspin.)))

Mvh Hans

Fra : KPH

Dato : 16-02-06 15:57

Ja ja, I har mange gode idéer.
Det kunne være den med måren, men der er KUN en eller to sten og
ingen grene eller andet.
Og ja stenene er alt for store til at sidden i dækket...

Mvh
KPH

Fra : Peter Weis

Dato : 16-02-06 18:41

KPH wrote:

> Faktisk hver gang jeg åbner motor hjelmen til kærestens Citröen BX
> ligger der en eller 2 sten i på motoren, nærmere bestemt ved siden af
> tændrørene i topstykket.

Hvorfor fjerner du dem ikke bare?

mvh
Peter

Fra : GKS

Dato : 16-02-06 19:15

> Faktisk hver gang jeg åbner motor hjelmen til kærestens Citröen BX
>ligger der en eller 2 sten i på motoren, nærmere bestemt ved siden af
>tændrørene i topstykket.

Hver gang din kæreste lukker panseret legger hun to stener ved siden
av tændrørene i topstykket?

Fra : KPH

Dato : 16-02-06 19:16

Det gør jeg skam også - men det kunne nu være sjovt om andre også
havde dette problem.

Mvh
KPH

Fra : Leif Neland

Dato : 16-02-06 20:33

KPH wrote:
> [...]
> tændrørene i topstykket.
>
> Hvordan kan sten på den størrelse komme helt der op og er der andre

Der har måske været en jøde forbi?

Leif

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-02-06 06:41

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Der har måske været en jøde forbi?

Hvordan skal den forstås?

Michael

Fra : Leif Neland

Dato : 17-02-06 08:56

Michael Kirkegaard wrote:
> "Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan skal den forstås?

Som det er en (kristen?) tradition at lægge blomster ved et gravsted, så er
det en jødisk tradition at lægge en småsten på et gravsted, når man har
været forbi.

Leif

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-02-06 14:33

Leif Neland skrev:
> Som det er en (kristen?) tradition at lægge blomster ved et gravsted, så er
> det en jødisk tradition at lægge en småsten på et gravsted, når man har
> været forbi.

Citroen, sten, gravsted, tradition? <Den_Indre_Film_Ruller.avi>

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86