2 små mug pletter !!
Fra : BS

Dato : 14-02-06 10:27

Hejsa

Har en Citroen Xsara Picasso fra 24 / 7 / 2005 og opdagede idag at der
ligesom er to små knappenåls store pletter der buler ud(ser ud som om man
har taget en dorn og hamret på bagsiden) på bagklappen - er ved at være røde
!!

Er det noget der går under en ny bils garanti ?? Det er da lidt trist hvis
bagklappen får pletter med rust efter 6-7mnd !

Takker !

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 11:02

"BS" <saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det noget der går under en ny bils garanti ?? Det er da lidt trist hvis
> bagklappen får pletter med rust efter 6-7mnd !

Ja det går under garantien, så det er bare at komme afsted med bilen så
skaden kan stoppes så hurtigt som muligt. De bælger nok at omlakere
bagklappen.

Det er set før på andre bilmærker (ikke kun Ford)

--
Tom

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 14-02-06 12:12

BS wrote:
> [...]
> har taget en dorn og hamret på bagsiden) på bagklappen - er ved at være røde

Har den ikke glasfiber-bagklap, ligesom Xantia'en?

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Per Tolbøll

Dato : 14-02-06 23:38

> Er det noget der går under en ny bils garanti ?? Det er da lidt trist hvis
> bagklappen får pletter med rust efter 6-7mnd !

Bare direkte tilbage til forhandleren og _forlang_ det lavet - no nonsense !

Havde præcis det samme på min 2002'er og blev taget _meget_ seriøst hos
forhandleren. Det kunne heldigvis klares med noget seriøst polérarbejde -
hvilket skulle være at foretrække frem for en gen-lakering, idet det skulle
være svært at ramme den rigtige nuance 100%.

Er du helt sikker på, at det er rust der er inde i boblerne ?

/Per

Fra : Morgan Jones

Dato : 14-02-06 13:19

> Har en Citroen Xsara Picasso fra 24 / 7 / 2005 og opdagede idag at der

Fransk bil.... Hm Hm....

;)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-02-06 11:27

Morgan Jones wrote:

> Fransk bil.... Hm Hm....

Racist
Fordomsfuld

--

Christian

Fra : Ken

Dato : 19-02-06 19:41

Det lyder som om at der her er tale om "zink opkog" en skavank som rammer
stort set alle biler der er zink behandlet inden lakering..... Det er vist
stadig en gåde for de forskellige impotører hvofor at disse små "vulkaner"
opstår, men de fleste tager sagen ganske alvorligt.....

Ken