Voldsom (ond) Volvo...
Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-06 17:32

Hej.

Hér er en gammel afdanket Volvo 740, med 530 Hk / 714 Nm - den er sat'me
ond:
http://videos.streetfire.net/video/351BFB5C-96F3-43C2-9E18-45E6E0E6760C.htm

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Basse

Dato : 12-02-06 18:02

HOLD DA HELT KÆFT!!!!!!!!!!

Jeg må ha' en Volvo!
Gad vide om sådan en hest passer ned i en 544

Det er godt gået at de kan få blokken til at holde til det.

For vildt,
Basse

Fra : Niels Bengaard

Dato : 12-02-06 18:57

> Hér er en gammel afdanket Volvo 740, med 530 Hk / 714 Nm - den er sat'me
> ond:
> http://videos.streetfire.net/video/351BFB5C-96F3-43C2-9E18-45E6E0E6760C.htm

Ja der er saftsuseme skud i den.
For en gangs skyld en der viser effekten og ikke bare skriver vidt og bredt
hvor meget den har,
at ejeren så samtidig ser ud til at kunne styre den gør det jo ikke ringere.

Niels

Fra : NS

Dato : 12-02-06 20:57

Niels Bengaard skrev:

> [...]
> hvor meget den har,
> at ejeren så samtidig ser ud til at kunne styre den gør det jo ikke ringere.

Hmmm... jeg synes nu det er temmeligt uforsvarligt
at ligge og kører så vildt på en offentligt
parkeringsplads og så stærkt på offentlig vej.
Sådan noget briankørsel giver jeg ikke meget for.
Men imponerende at motoren kan levere så meget effekt.

Jeg giver iøvrigt heller ikke meget for
Brian-interiøret og de Brian-tonede ruder med
Brian-teksten på bagruden.

NS

Fra : Niels Bengaard

Dato : 12-02-06 22:29

> [...]
>
> Jeg giver iøvrigt heller ikke meget for Brian-interiøret og de
> Brian-tonede ruder med Brian-teksten på bagruden.

Du er vist bare blevet for gammel til den slags.
Lidt drifting på en tom parkeringsplads har da ikke skadet noget.

Niels

Fra : Leo Jensen

Dato : 12-02-06 22:33

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du er vist bare blevet for gammel til den slags.
> Lidt drifting på en tom parkeringsplads har da ikke skadet noget.

Narh, han slutter da af med lidt frem og tilbage mellem to rundkørsler, hvor
han da bestemt ikke er alene, men det virker da som om han har pænt greb om
det. Imponerende så længe dækkene holder, de spinner jo konstant...

Leo

Fra : NS

Dato : 13-02-06 17:23

Leo Jensen skrev:

> [...]
> han da bestemt ikke er alene, men det virker da som om han har pænt greb om
> det. Imponerende så længe dækkene holder, de spinner jo konstant...

Ja da, han har greb om det... men det er kun lige
til det går galt og det gør det, hvis der totalt
uventet dukker et eller andet op og det gør der
gerne på offentlige steder.

NS

Fra : Lars

Dato : 13-02-06 19:51

"NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse

> Ja da, han har greb om det... men det er kun lige
> til det går galt og det gør det, hvis der totalt
> uventet dukker et eller andet op og det gør der
> gerne på offentlige steder.

Næh hov! - Nu må du forstå, at det er _alt_ for besværligt at finde nogle
ordnede forhold. Så det er selvfølgelig helt iorden det der foregår...

- Lars

Nu også med ironi...

Fra : Lars

Dato : 13-02-06 09:56

> Hmmm... jeg synes nu det er temmeligt uforsvarligt
> at ligge og kører så vildt på en offentligt
> parkeringsplads og så stærkt på offentlig vej.
> Sådan noget briankørsel giver jeg ikke meget for.

Der er jeg enig, der er så mange steder man kan køre fuldt forsvarligt, så
det virker lidt tumpet at gøre det et offentligt sted.

- Lars

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-02-06 14:44

> Der er jeg enig, der er så mange steder man kan køre fuldt forsvarligt, så
> det virker lidt tumpet at gøre det et offentligt sted.

Hvilke steder er det? Dem har ungdommen da ledt efter i årevis uden at
finde.

Niels

Fra : Lars

Dato : 13-02-06 15:07

> Hvilke steder er det? Dem har ungdommen da ledt efter i årevis uden at
> finde.

Der findes masser af områder, der kunne spærres af, hvis man altså ikke vil
benytte en motorbane

Det kræver formentlig et mindre vederlag...

- Lars

Fra : John Sahl

Dato : 13-02-06 15:40

Lars wrote:
> Der findes masser af områder, der kunne spærres af, hvis man altså
> ikke vil benytte en motorbane
>
> Det kræver formentlig et mindre vederlag...

Det lyder ud af dine indlæg at du slet ikke ved hvad du taler om.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-02-06 15:49

> Der findes masser af områder, der kunne spærres af, hvis man altså ikke
> vil
> benytte en motorbane
>
> Det kræver formentlig et mindre vederlag...

Det er ikke nok at spærre af, politiet skal også give tilladelse osv. osv.
og det gør de som regel ikke.
Man kan selvfølgelig leje en motorbane, dem er der under en håndfuld af i
Danmark, eks. koster Padborg Park 8000 kr i 4 timer en hverdagsaften, hvis
man ellers kan overholde støjkravene.
Alle disse besværligheder gør desværre, at folk finder andre steder, hvor
det ikke er lovligt at køre.

Jeg synes hans tur på den tomme parkeringsplads er harmløs, og de par gange
han kører i den næsten tomme rundkørsel en aften, betyder for mig at se ikke
det store.
Ellers kører han jo faktisk også på lovlig lukket bane flere gange i
videoen.

Niels

Fra : Lars

Dato : 13-02-06 19:49

> [...]
> man ellers kan overholde støjkravene.
> Alle disse besværligheder gør desværre, at folk finder andre steder, hvor

Så hvis det er for besværligt, må man gerne gøre som det passer en?

> [...]
gange
> han kører i den næsten tomme rundkørsel en aften, betyder for mig at se

"_Næsten_ tom" - deri ligger det groteske...

> Ellers kører han jo faktisk også på lovlig lukket bane flere gange i
> videoen.

Så det _kan_ altså lade sig gøre

- Lars

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-02-06 22:22

> Så hvis det er for besværligt, må man gerne gøre som det passer en?

Det var en kommentar til at det efter sigende var let at finde et afspærret
sted at køre, hvilket det altså ikke er. Det gør det naturligvis ikke
lovligt at køre sådan, men er blot forklaringen på hvorfor folk gør som det
passer dem.
Det vi ser her er i mine øjne forholdsvis harmløst sammenlignet med hvad man
ellers ser, men andre ser det nok som en stor forbrydelse, sådan er vi så
forskellige.

Niels

Fra : Thomas Krath

Dato : 12-02-06 23:20

> Hér er en gammel afdanket Volvo 740, med 530 Hk / 714 Nm - den er
> sat'me ond:

Sygt den går "bra" hva'!!! :) Han kan vist også finde ud af at styre den!

Gad vide hvor mange differentialer, gearkasser, koblinger og ikke mindst sæt
dæk han bruger?? :)

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : Peter Frost

Dato : 13-02-06 10:06

Fandt på et tidspunkt en svensk server spækket med den slaks ! Pænt
fedt ! Bl.a. en Volvo 960'er/V90'er, dog lød motoren som bmw, men det
var også vild, men desværre er der ryddet op på serveren. På
www.pimpmyride.dk under Moviz aller neders er min drømme bil, en Volvo
850 R der er gjort lidt ved :) Det skal siges bilen de filmer fra er en
850 R der ikke er gjort noget ved, ret vildt...

Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk
Ford Sierra 2.0i '90 - Under indkøb Volvo 850 T5

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-02-06 23:35

"Peter Frost" <pgf@gregand.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg kan se at der på den side er en del Golf´er - fra vores sommertræf :)