Reklame på bilen
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-02-06 01:42

Overvejer at få lidt reklamer på karetten - man kan jo ligeså godt få
lidt $$ i kassen når man nu alligevel triller rundt på de danske veje.

Men hvor får man de gode aftaler ? Jeg har tilmeldt mig sponsorcar.dk,
er der nogen der kender dem ?

Sponsorcar.dk tilbyder bl.a. reklamer på siden af bilen, foliereklamer
ligesom taxaer - er der ikke risiko for misfarvninger (pga. forskellen
i solblegning) hvis man har sådan nogen på ? man skal vel helst have
hele bilen dækket ?

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-02-06 02:33

Henrik Stidsen skrev:
> [...]
> ligesom taxaer - er der ikke risiko for misfarvninger (pga. forskellen i
> solblegning) hvis man har sådan nogen på ? man skal vel helst have hele

Medmindre du bor i Århus eller Kbhstrup er der vist ikke det store at hente.

En af mine venner, her nede i Sdrjylland, har meldt sig. Men der er ikke
det store hurra der lyder. Det giver lidt rabat på mobilen, men ellers
er der ikke rigtig noget at komme efter.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-02-06 04:04

Finn Guldmann formulated the question :
> Medmindre du bor i Århus eller Kbhstrup er der vist ikke det store at hente.

Kedeligt - men det undrer mig egentlig ikke :/

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : jacob johansen

Dato : 12-02-06 10:04

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
> "To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

prøv at følge med på www.sponsorcar.dk der kommer hele tiden nye tilbud...

MVH
Jacob

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-02-06 11:56

jacob johansen submitted this idea :
> prøv at følge med på www.sponsorcar.dk der kommer hele tiden nye tilbud...

Ja det siger de godt nok - men der er bare ingen tilbud lige nu...

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-02-06 15:02

"jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at følge med på www.sponsorcar.dk der kommer hele tiden nye tilbud...

Sponsorcar går mere op i at sende reklamer ud til "medlemmerne" end egentlig
tilbyde sponsorship...

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 12-02-06 15:14

> "jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Sponsorcar går mere op i at sende reklamer ud til "medlemmerne" end
> egentlig tilbyde sponsorship...

Ja sådan ser det også ud for mig har lige tilmeldt mig som forsøg.

MVH Hans

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 11:48

> [...]
> $$ i kassen når man nu alligevel triller rundt på de danske veje.
>
> Men hvor får man de gode aftaler ? Jeg har tilmeldt mig sponsorcar.dk, er

De gider ikke engang svare tilbage

--
Tom

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-06 12:07

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> [...]
> $$ i kassen når man nu alligevel triller rundt på de danske veje.
>
> Men hvor får man de gode aftaler ? Jeg har tilmeldt mig sponsorcar.dk, er

Jeg har prøvet, og er da noget irreteret over det. For det de sender nærmest
hele tiden reklamer ud, ikke noget der har noget med de reklamer man kan få
på bilen. Og når der kommer noget der kan komme på bilen, er det kun
gavekort.. Fx gavekort til tøjbutik,, 300kroner, og så skal du køre med
reklamen på bilen i 2 måneder! hvem gider få et gavekort på 300 kroner, og
så kan du købe en T-shirt for det?

Jeg har endnu ikke set noget proff, hvor man kan tjene penge på det.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-02-06 13:09

Bjarke Hansen used his keyboard to write :
> Jeg har endnu ikke set noget proff, hvor man kan tjene penge på det.

Ku være man sku kontakte et reklamebureau og se om de kan finde ud af
noget...

"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx