noget der ligner olie i kølervæsken..
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 10:42

Hejsa Alle

Nå jeg er begyndt at skifte tandrem på min galant 2.0 V6 24V, er er et KÆMPE
arbejde..

Nå men i forgårs kom vandpumpen så af, den fejlede intet virker det som, men
better safe that sorry..

Nå men kølervæsken var meget mørk, og det ser ud som om der ligger et lag
ovenpå selve væsken, ikke meget med det er der.. så kommer 1mio spørgsmålet.
er der andre måder at den olie kan være kommet i vandet end toppakningerne
??

Det ser ud som om at aircon/kølevand/olie deler hele den store køler ude
foran, har jeg ret i det ?

Eller er det de tunge skridt og skifte begge toppakninger ??

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 13:24

skal også lige siges at der ligesom var stor smulder i, små stykker grums..
:o/

Mvh
Morten