Q: Aircon i Ford Galaxy.
Fra : Højby

Dato : 09-02-06 15:47

Aircon i min Galaxy siger sjove "klik"-lyde. I instrumentbordet bag ved
tænd-/slukknappen kommer der en gang imellem en 3-4 klik lyde (lyder måske
som et relæ der slår fra og til)

Airconen virker, men hvorfor siger det sådan når det er tændt. Mangler der
kølemiddel eller er der mon en overgang i et eller andet.

Nogen der har nogen erfaring eller ideer med dette

på forhånd tak

Lars.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-06 18:47

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kølemiddel eller er der mon en overgang i et eller andet.
>
> Nogen der har nogen erfaring eller ideer med dette

Ja, jeg skyder på at det kun lige er på grænsen til at være nok til at dit
AC kan køle, derfor er intervallerne så korte.....det er en pressostat der
sidder og klikker som en gal.
Du bør ved efterfyldning få et sporstof i ved samme lejlighed og så
kontrolleret for lækager, ellers kan det være penge ud af vinduet at få
efterfyldt.

--
Tom